تماس فوری
پیام از طریق واتساپ
دانشگاه مجازی خارج از کشور
دانشگاه مجازی خارج از کشور

دانشگاه از راه دور OUM

زمان مطالعه: 5 دقیقه
4.8/5 - (225 امتیاز)

دانشگاه OUM جزو بهترین مراکز آموزش از راه دور مالزی است. روش‌های انعطاف‌پذیر، مقرون‌به‌صرفه و باکیفیت دانشگاه از راه دور OUM، فرصتی دوباره برای یادگیری همه افراد با هر سن و سال و موقعیت شغلی است. رویکرد اصلی دانشگاه Open University Malaysia یادگیری انعطاف پذیر و مناسب با شرایط بزرگسالان شاغل و افرادی است که نمی‌توانند به صورت عادی درس بخوانند؛ طوری که در هر مکان و هر زمانی دروس برای آنها قابل دسترسی است!

مشاوره شریف، سخاوتمندانه از تجربه 20 سال زندگی در مالزی برایتان می‌گوید. با ما در مالزی تنها نیستید.

می‌خوای تو این دانشگاه تحصیل کنی؟

اینجا رو کلیک کن

OOUM University Malaysia
نام Open University Malaysia (OUM)
شیوه آموزشی از راه دور
تعداد فارغ التحصیلان 40,000
تعداد شعب 45 شعبه در سراسر مالزی
شعار   دانشگاه برای همه
نوع دانشگاه خصوصی
موقعیت مکانی کلانا جایا،پتالینگ جایا، سلانگور،مالزی
سایت دانشگاه www .oum .edu .my
سال افتتاح 2000

امتیازات تحصیل در دانشگاه OUM مالزی

با ثبت‌نام در دانشگاه از راه دور OUM، چرخ مراد به میل شما می‌چرخد و امتیازات زیادی نصیب‌تان می‌شود از جمله:

  • در دانشگاه OUM همه چیز مطابق میل و خواسته‌شما قابل تغییر است. می‌توانید با انتقال واحدهای تحصیلی که در گذشته گذرانده‌اید، مدت زمان تحصیل خود را کوتاه کنید.
  • شما مجاز هستید که در زمانی کوتاه مدرک مورد نظر را بگیرید و ضمن صرفه‌جویی در وقت و هزینه، با قدرت به سمت اهداف‌تان پیش بروید.
  • بسیاری از رشته‌های دانشگاه OUM توسط آژانس صلاحیت مالزی (MQA) تأیید شده است. مهر تأیید MQA بر مدارک تحصیلی‌، به فارغ‌التحصیلان شهرت جهانی می‌دهد. 
  • تمام برنامه‌های آموزشی OUM توسط وزارت آموزش عالی (MOHE) نیز تأیید شده است.
  • اعطای واحدها از طریق APEL نوعی انتقال اعتبار است که شامل انتقال نمرات نمی‌شود. با این حال، واحدهای اعطا شده دارای اعتبار مورد نیاز برای فارغ‌التحصیلان است.

دانشکده‌های دانشگاه از راه دور OUM

تعداد دانشکده‌های یک دانشگاه، معیاری برای کیفیت بالای تحصیلی و آموزشی نیست. آنچه اهمیت دارد رعایت استانداردهای آموزشی و به روز بودن آنها است. چیزی که در دانشگاه از راه دور OUM به وضوح دیده می‌شود! در دانشگاه OUM چهار دانشکده وجود دارد:

دانشکده های دانشگاه OUM

دانشکده بازرگانی و مدیریت
دانشکده فنی و علمی و کاربردی
دانشکده تعلیم و تربیت
دانشکده علوم اجتماعی و انسانی 

ساختار آموزشی دانشگاه OUM مالزی 

دانشگاه های مجازی خارجی مورد تائید وزارت علوم

در میان دانشگاه‌های مالزی، شیوه آموزش از راه دور دانشگاه OUM سبک خاص و منحصر به فردی دارد. شما در هر شرایطی که باشید، می‌توانید شیوه آموزشی مناسب‌ خودتان را پیدا کنید. با ثبت‌نام در دانشگاه OUM امکان ادامه تحصیل همزمان با انجام مسئولیت‌های شغلی در زمان و مکان دلخواه را پیدا می‌کنید. از آنجا که سیستم این دانشگاه آموزش از راه دور است شیوه‌های آموزشی آن نیز با سایر دانشگاه های مالزی متفاوت است. با شیوه‌های آموزشی ممتاز این دانشگاه بیشتر آشنا شویم:

  • آموزش‌های حضوری، آموزش‌های حضوری برای دانشجویانی است که می‌توانند به طور فیزیکی در کلاس‌ها شرکت کنند، دانشجویان حضوری می‌توانند با اساتید و همسالان خود در تعامل باشند و دریافت بهتری از محتواهای آموزشی به دست بیاورند.  
  • آموزش‌های الکترونیکی یا آنلاین، در این شیوه دانشجویانی که فرصت شرکت در کلاس را ندارند می‌توانند یادگیری را از بسترهای آنلاین دریافت کنند. 
  • مطالعه خود مدیریتی، در این شیوه بدون شرکت در کلاس‌ و با استفاده از ماژول‌های آموزشی مانند جزوه‌های الکترونیکی، سخنرانی‌های ویدئویی، دوره‌های آموزشی و منابع دیگر برای شرکت در آزمون‌ها آماده می‌شوید. 
  • آموزش کاملاً آنلاین، یادگیری در قالب فایل‌های دانلودی است که با استفاده از لب‌تاب قابل دسترسی است. درس‌های الکترونیکی هفتگی و آموزش‌های الکترونیکی جایگزین آموزش‌های حضوری و آنلاین است. 

ساختار آموزشی دانشگاه OUM مالزی

کلیک کنید

مقاطع تحصیلی دانشگاه Open University Malaysia 

برای تحصیل در مالزی آن هم دانشگاه oum فقط کافی است تصمیم بگیرید که قصد تحصیل در کدام مقطع را دارید. برای آن که نام‌تان در لیست دانشجویان OUM ثبت شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پردیس اصلی در کوالالامپور یا هر کدام از شعبه‌های دیگر که دسترسی راحت‌تری دارید، بروید. 

در این دانشگاه می‌توانید در هر مقطع تحصیلی که مد نظرتان است، درس بخوانید و پیشرفت کنید. طیف گسترده‌ای از برنامه‌های آموزشی در تمام سطوح تحصیلی، دیپلما، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا آماده پذیرش شما هستند. 

دانشگاه از راه دور OUM با 5 برنامه جدید، 26 رشته برای تحصیل کارشناسی ارشد در مالزی، 28 رشته برای تحصیل کارشناسی در مالزی، پذیرای دانشجویان زیادی با شرایط خاص و ویژه از هر نقطه‌ دنیا هست. هیچ وقت برای شروع دیر نیست، هر زمان که مایل به ادامه تحصیل در مالزی بودید، جای شما در این دانشگاه خالی است!

لیست رشته و شهریه دانشگاه oum

اینجا رو کلیک کن

مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه Open University Malaysia

بهترین کار برای اطمینان از اپلای و پذیرش دانشگاه های مالزی، آماده کردن مدارک لازم است. برای ثبت نام در دانشگاه از راه دور Open University Malaysia نیز باید این مدارک را تهیه کنید:

  • کارت ملی ثبت نام (MyKad)
  • اصل و کپی مدارک تحصیلی معتبر
  • اصل و کپی نامه تایید شغل، در صورتی که در شرایط ورود به برنامه ذکر شده باشد
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت

5 دلیل برای تحصیل در دانشگاه OUM مالزی

دانشگاه oum مالزی

وقتی در دانشگاه OUM ثبت نام می‌کنید، یعنی ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم داده‌اند تا شما تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه های مالزی را ادامه دهید. تحصیل در دانشگاه از راه دور OUM فرصتی برای دانشجویانی است که دلشان می‌خواسته درس بخوانند، ولی به دلایل مختلف نتوانسته‌اند! 

شیوه انعطاف‌پذیر آموزش و ارائه محیط یادگیری مناسب و جذاب با هزینه رقابتی و مقرون‌به‌صرفه همان چیزی است که در تمام دوران زندگی به دنبالش بوده‌اید. با این اوصاف تحصیل در مالزی و دانشگاه OUM هوشمندانه‌ترین انتخاب زندگی‌تان خواهد بود؛ چون در این مرکز علمی می‌توانید به آموزش‌های با کیفیتی که از قضا به طور کامل تحت کنترل خودتان است، دست پیدا کنید. دلایل دیگری هم برای محبوبیت این دانشگاه وجود دارد: 

  1. سیستم یادگیری انعطاف‌پذیر دانشگاه، مناسب بزرگسالان شاغلی است که فرصت یکجا ماندن ندارند و  همیشه در حال حرکت هستند.
  2. امکان تحصیل از راه دور بدون مراجعه حضوری برای دانشجویان فراهم است!
  3. ارائه برنامه‌های درسی مطابق معتبرترین و شناخته شده‌ترین استانداردهای روز دنیا  
  4. شهریه مقرون به صرفه با طرح‌های پرداخت آسان
  5. دسترسی به آموزش‌ها بدون محدودیت زمان و مکان 

کمک هزینه‌ تحصیلی، تخفیفات و بورسیه دانشگاه OUM

هزینه‌های تحصیل در دانشگاه OUM از آنچه شما تصور می‌کنید، منصفانه‌تر است. علاوه بر این در دانشگاه OUM، شرایط ویژه‌ای برای دانشجویان در نظر گرفته است که باعث کاهش هزینه‌ تحصیل در مالزی می‌شود. 

حتی اگر شرایط مالی مساعدی برای تحصیل در دانشگاه های مالزی، ندارید باز هم جایی برای نگرانی نیست! چون دانشگاه OUM پذیرای دانشجویان با شرایط حداقلی است!

طیف وسیعی از کمک هزینه‌ها و تخفیفات از سوی دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان در نظر گرفته شده است.

  • تخفیف 10 درصدی مخصوص کسانی است که در کلاس‌های آنلاین ثبت‌نام کرده‌اند. 
  • تخفیف 5 درصدی نیز برای فارغ‌التحصیلان در نظر گرفته شده است. 
  • تخفیف ویژه افراد مسن یک امتیاز منحصر به فرد برای دانشجویان بالای 60 سال است.
  • فارغ‌التحصیلان با معرفی همسر، فرزند، برادر یا خواهر خود به این دانشگاه می‌توانند از 300 رینگیت جایزه نقدی برخوردار شوند.

برای استفاده از تخفیفات دانشگاه OUM باید در ماه نوامبر برای ثبت‌نام اقدام کنید. اگر نتوانستید از تخفیفات استفاده کنید، می‌توانید سراغ بورسیه‌ها بروید. شاید سهم شما از این دانشگاه بورسیه‌های تحصیلی یا کمک‌های مالی باشد. 

لیست هزینه دانشگاه OUM مالزی

کلیک کنید

تاریخچه دانشگاه OUM مالزی

تحصیل مجازی در مالزی

نقطه شروع، همیشه جذاب‌ترین بخش هر ماجرا است. تلنگری که منجر به آغاز می‌شود! 

اولین نفری که سوار بر قطار پیشرفت دانشگاه OUM شد، وزیر آموزش و پرورش مالزی، یاب داتو سری دکتر ماهاتیر محمد بود. هدف ماهاتیر محمد، توسعه فناوری چندرسانه‌ای (METEOR) در مالزی بود. او می‌خواست دانشگاهی احداث کند که برای همه و در همه جا در دسترس باشد.

از آنجا که انسان‌های بزرگ، قدم‌های بزرگ برمی‌دارند، طولی نکشید که نتیجه گردهم‌آیی مسئولین 11 دانشگاه، منجر به احداث دانشگاه جهانی OUM شد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید که از آگوست ۲۰۰۰ که oum متولد شده، 40,000 فارغ‌التحصیل داشته است. 

همه دانشجویان دانشگاه در کوالالامپور نیستند؛ چون oum شبکه‌ی قدرتمندی از مراکز یادگیری در سراسر مالزی به وجود آورده است. 45 شعبه دیگر دانشگاه نیز میزبان خوبی برای دانشجویان بازمانده از تحصیل هستند. 

رد شعبه‌های دانشگاه OUM را می‌توانید در همه شهرها و نواحی مالزی از صباح و ساراواک تا پنانگ و غیره دنبال کنید. 

اگر در هیچ کدام از شعبه‌های دانشگاه oum، رشته تحصیلی مورد نظرتان را نیافتید، پیشنهاد می‌کنیم سری به لیست رشته‌های دانشگاه Wawasan بزنید، شاید ایستگاه نهایی شما برای تحصیل در مالزی، این دانشگاه باشد. 

سؤالات متداول برای تحصیل در دانشگاه از راه دور oum

1- آیا دانشگاه oum مالزی برای تحصیل خوب است؟

بله بسیاری از رشته‌های دانشگاه OUM توسط آژانس صلاحیت مالزی (MQA) تأیید شده ضمن آن که همه برنامه‌های آموزشی OUM توسط وزارت آموزش عالی (MOHE) نیز مهر تأیید خورده است. 

2- مزیت تحصیل در دانشگاه OUM مالزی چیست؟

با انتخاب دانشگاه از راه دور مالزی، امکان ادامه تحصیل همزمان با انجام مسئولیت‌های شغلی در زمان و مکان دلخواه خود را خواهید داشت. 

3- موقعیت مکانی و لوکیشن دانشگاه OUM مالزی کجاست؟

پردیس اصلی در کوالالامپور است، ولی شما می‌توانید با توجه به محل زندگی‌تان به یکی از 45 شعبه آن در سراسر مالزی مراجعه کنید.

منبع: https://www-oum-edu-my

پذیرش تضمینی دانشگاه OUM با مشاوره شریف

ماحصل 20 سال تجربه‌ی کاری مشاوره شریف؛ کسب نمایندگی بیش از هفتاد دانشگاه، کالج و مدارس بین‌المللی مالزی است. برای تحصیل در مالزی و انجام کارهای زیر با ما در تماس باشید:

  • اخذ پذیرش تضمینی از دانشگاه های مالزی
  • مشاوره و پیگیری در تهیه و تکمیل مدارک و فرم‌های مورد نیاز برای ثبت‌نام
  • ترجمه مدارک و اخذ تأییدیه‌های وزارت علوم و سفارت
  • تکمیل فرم اپلیکیشن آنلاین و ایجاد حساب کاربری برای متقاضی 
  • نگارش پورپوزال دانشجویی
  • ثبت‌نام داوطلب و انجام پیگیری‌های مربوط به ویزای دانشجویی
  • انجام بوکینگ هتل پیرو فرم درخواست خدمات داوطلب
  • دریافت ویزای سوشال از سفارت مالزی در تهران
  • جلسه مشاوره قبل از پرواز با داوطلب جهت تشریح همراه داشتن وسایل ضروری و مورد نیاز، دادن تذکرات پرواز و ایمیل نقشه فرودگاه و فرم‌های مربوط به ترانسفر فرودگاهی به ایشان
  • هماهنگی و نظارت بر انجام ترانسفر فرودگاهی
  • تحویل یک عدد سیم کارت موبایل به داوطلب
  • انجام خدمات اسکان موقت داوطلب در هتل و یا خوابگاه پیرو فرم درخواست خدمات داوطلب
  • راهنمایی داوطلب جهت اجاره آپارتمان
  • راهنمایی داوطلب جهت انتقال پول و معرفی صرافی‌های معتبر
  • راهنمایی و ارائه‌ی اطلاعات فروشگاه و مراکز خرید ایرانی و محلی به داوطلب
  • راهنمایی داوطلب جهت تشکیل پرونده دانشجویی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی

صفر تا صد تحصیل در مالزی را از ما بخواهید!

همین حالا تماس بگیرید۲۲۸۴۰۱۴۰ – ۰۲۱

 منبع:

https://www.oum.edu.my/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *