تماس فوری
پیام از طریق واتساپ

آزمون های برگزار شده در کالج زبان بریتیش کانسیل

زمان مطالعه: 4 دقیقه
4.5/5 - (4 امتیاز)

آزمون های برگزار شده در کالج زبان بریتیش کانسیل کاملاً حرفه‌ای و مطابق با نیاز زبان آموزان طراحی شده است. این کالج با کادر آموزشی حرفه‌ای و باتجربه، امکان درک و تسلط بهتر بر زبان انگلیسی را به دانش‌آموختگان ارائه می‌دهد. آزمون‌های برگزار شده در کالج بریتیش برای سنجش مهارت‌های مختلف زبانی طراحی شده‌اند و در پایان هر دوره، به دانش‌جویان این امکان را می‌دهند که پیشرفت‌های خود را در زبان انگلیسی ارزیابی کنند.

دنبال جایی برای شرکت در آزمون زبان می گردی؟

اینجا رو کلیک کن

آزمون های برگزار شده در کالج زبان بریتیش کانسیل

  1. آزمون Teaching knowledge test (TKT)
  2. آزمون International Lefal English certification (ILEC)
  3. آزمون Sixth term examination papers (step)
  4. آزمون BioMedical Admission Test (BMAT)
  5. آزمون Thinking skill assessment (TSA) (دانشگاه Oxford)
  6. آزمون English Literature Admission Test (ELAT)

آزمون IELTS کالج زبان بریتیش کانسیل

آزمون انگلیسی IELTS کالج بریتیش کانسیل براي كساني كه قصد دارند در خارج از كشور تحصيل كنند و يا تصدي شغل خوبي را بدست بگيرند زبان ارتباط است.

آزمون IELTS (آزمون بين المللي زبان انگليسي) به زبان آموزان در برقراري ارتباط و افزايش چهار مهارت اصلي زبان يعني صحبت كردن ، شنيدن، نوشتن و خواندن (listening، reading، writing، speaking) كمك كرده و در پايان مدركي به آنها اهدا خواهد كرد كه در تمام دنيا اعتبار دارد.

آزمون IELTS از سال 1989 ، آزمونهايي دقيق و برنامه ريزي شده را براي اندازه گيري ميزان توانايي زبان آموزان در مهارتهاي زباني برگزار مي كند و هم اكنون ساليانه بالغ بر 1 ميليون نفر موفق به اخذ مدرك IELTS مي شوند.

آزمون IELTS با تبعيت از بالاترين استانداردها زير نظر مستقيم ESOL دانشگاه Cambridge و British Council و IDP اداره ميشود.

آزمون IELTS آزمون معتبر است كه در كشورهايي مانند انگليس، استراليا، كانادا و نيوزلند نيز اعتبار دارد و در ايالات متحده در آمريكا از اعتباري معادل مدرك TOEFL براي آن در نظر مي گيرند.

ساختار تست IELTS

از زبان آموزان براي هر چهار مهارت listening ، reading ، writing ، speaking (صحبت كردن، شنيدن، نوشتن و خواندن ) آزمون گرفته مي شود البته خود زبان آموز نوع آزمون را مشخص مي كند كه ترجيح مي دهد به صورت آكادميك و يا جنرال در آزمون شركت كند. اين آزمون ها در مهارتهاي Reading و writing ( نوشتن و يا خواندن ) متفاوت مي باشند و در speaking ,listening (صحبت كردن و شنيدن) يكسان مي باشند.

كل آزمون 2 ساعت و 45 دقيقه به طول مي انجامد.

Reading و Writing ( نوشتن و يا خواندن )آكادميك

مدلهاي Reading و Writing (نوشتن و يا خواندن) آكادميك توانايي يك داوطلب را در سطح يك دانشجوى دوره كارشناسي و يا كارشناسي ارشد ارزيابي مي كند.

تنها مدارك زبان آموزاني در دانشگاه هاي انگلستان ، استراليا ، كانادا و يا نيوزلند پذيرفته مي شود كه نتايج خوبي در آزمون IELTS گرفته باشند.

دانشجوياني كه مي خواهند براي دوره هاي ارشد و يا بالاتر در دانشگاه هاي مختلف دنيا درخواست دهند و يا در رشته پزشكي شركت كنند ملزم به شركت در آزمون آكادميك Reading و Writing (نوشتن و يا خواندن) مي باشند و با ارائه تنها اين مدرك مي توانند موفق به اخذ پذيرش شوند.

Reading و Writing ( نوشتن و يا خواندن) جنرال

زبان آموزان براي ورود به دانشگاه هاي در يكي از كشورهاي استراليا، كانادا و يا نيوزلند به مدرك ايلتس نياز ندارند و تنها بايد در دوره هايReading و Writing (نوشتن و خواندن)جنرال شركت كنند.

هر داوطلب پيش از آزمون بايد در مورد نوع مدركي كه به آن نياز دارد تصميم گيري كرده و سپس بررسيهاي لازم را انجام دهد.

شهريه آزمون

هزينه آزمون

550 رينگت

نمونه سوالاتIELTS

 80 رينگت

هزينه جابجايي ( 5 هفته قبل از تست )

138 رينگت

كپي هاي اضافي  از كارنامه ( در مالزي و يا خارج از آن به يك صورت پست مي شود .

20 رينگت

آشنايي زبان آموزان به ساختار ازمون IELTS

زبان آموزان مي توانند براي آشنايي از نحوه برگزاري آزمون نمونه سوالات IELTS را خريداري كنند. زيان آموزان با حل ان نمونه سوالات مي توانند ميانگيني از نمره تراز خود در آزمون IELTS را بدست آورده و نقاط قوت و ضعف خود را بدانند.

سيستم نتايج آزمون و نمره هاي كسب شده

در اين ازمون قبول شدن يا نشدن مطرح نيست و نتايج از نمره يك تا نه مي باشد.

موسسات و يا دانشگاه هاي مختلف قوانين خاصي براي پذيرش يك نفر به موسسه خود دارند و ممكن است براي اخذ پذيرش حداقل نمره اي براي IELTS مشخص كنند. به طور كلي براي ورود به دانشگاه و گذراندن كلاس هاي آكادميك كسب حداقل نمره 6 تا 5/6 الزامي است و زبان آموزان بايد به نمره حد حساب كه در دانشگاه و يا هر جاي ديگر مد نظر مي باشد توجه كنيد.

نتيجه آزمون

نتايج كسب شده از آزمون، نمايانگر توانايي زبان آموزان، در مهارتهاي زبان Listening، Reading، Writing، Speaking (شنيدن،خواندن،نوشتن،صحبت كردن) مي باشد.

نتيجه آزمون IELTS را مي توانيد 13 روز پس از آزمون به صورت آنلاين دريافت كرد، نتايج آزمون براي زبان آموزان ارسال نمي شود و آنها با مراجعه به مركزي كه در آن آزمون داده اند آن را مستقيما دريافت كنيد. اگر ظرف مدت يكسال هيچ اقداماي براي گرفتن نتيجه آزمون از جانب زبان آموزان صورت نگيرد مدرك زبان آموزان از بين مي رود.

زبان آموزان فقط يك كپي از نتايج را مي توانيد دريافت كنيد و كپي اضافه براي مؤسسه كه در آن ثبت نام كرده اند و از پيش در فرم درخواست تعيين كرده اند ارسال مي شود

اگر زبان آموزان نياز به بيش از 5 كپي اضافه براي ارائه به موسسات مختلف داشته باشند بايد درخواست خود را بعد از تاريخ امتحان اعلام كنيد براي هر كپي از نتيجه آزمون مبلغ 20 رينگت بپردازند.

اعتبار اين آزمون دو سال است.

استعلام نتايج

اگر زبان آموزان به نتيجه خود اعتراض داشته باشيد مي توانيد تا 6 هفته پس از آزمون درخواست بررسي مجدد (EOR) بدهد. هزينه قانوني اين كار براي هر بار بازبيني در حدود 420 رينگت است . در صورتي كه نمره زبان آموزان افزايش يابد، هزينه به طور كامل به زبان آموزان بازگردانده مي شود.

علاوه بر آزمون IELTS آزمون هاي ديگر ي هم در British Council برگزار مي شود

آزمون Teaching knowledge test (TKT)

تست زبان انگليسي با موضوع آموزش زبان و هدف آن افزايش دانش معلمان انگليسي زبان است.

اين تست بر روي موارد زير تمركز دارد :

روش هاي متفاوت تدريس

ربان تدريس

چگونگي استفاده از منابع

آزمون International Lefal English certification (ILEC)

انگليسي براي هر حقوقدان lawyer كه به صورت بين المللي كار مي كند امري ضروريست. از آنجايي كه انگليسي زبان بين المللي براي فعاليت هاي قانوني ، امور تجاري است يادگيري آن براي هر كسي امري ضروري تلقي مي شود. كارفرمايان بايد كارمنداني را استخدام كنند كه دانش كافي از زبان انگليسي داشته و قادر باشند با مشتريان و متخصصين در ديگر كشور ها به خوبي برخورد كنند وتوانايي كسب و ارائه اطلاعات را به زبان انگليسي داشته باشند. بنابر اين دانشجويان حقوق بايد قادر باشند توانايي و مهارت خود را در اين زمينه به كارفرمايان نشان دهند . ILEC نيز با TransLegal همكاري مستقيم داشته و با حقوقدانان و متخصصين زبان شركتهاي راهنماي اروپايي براي رويارويي با اين نياز فعاليت مي كنند .

آزمون Sixth term examination papers (step)

آزمون step يك تست ورودي به دانشگاه رياضي است كه براي كمك به انتخاب بهتر و شايسته تر دانشجويان مستعد بكار مي رود.

دانشگاه Cambridge از اين آزمون step به عنوان يك آزمون Post-interview استفاده ميكند كه در مورد همه دروس رياضي مي باشد. دانشگاه Warwick اين آزمون را تنها براي دانشجويان دوره ليسانس ارائه مي دهد . اين آزمون براي كليه متقاضيان ثبت نام در دانشگاه هاي Bristol ، Oxford و كالج imperial برگزار مي شود.

نتايج كسب شده آزمون STEP رياضيات در دانشگاه Cambridge و Warwick براي علاقمندان به اين رشته بسيار مفيد است .

آزمون BioMedical Admission Test (BMAT)

آزمون BMAT تستي با موضوعات اختصاصي است كه توسط برخي دانشگاه هاي UK از داوطلبان شركت در رشته هاي پزشكي و دامپزشكي گرفته مي شود.

زمان برگزاري اين آزمون 5 نوامبر هر سال است.

آزمون Thinking skill assessment (TSA) (دانشگاه Oxford)

اين آزمون به عنوان تست ورودي رشته هاي اقتصاد ، سياست و فلسفه است.

آزمون وردي TSA يكي از آزمون هاي ضروري oxford است كه مهارت و استعداد داوطلب را براي تحصيل در اين رشته ها پرورش مي دهد (براي مثال توانايي فكر كردن به صورت انتقادي، بيان دلايل به صورت آناليز شده و استفاده از بياني روشن و موثر)

زمان برگزاري اين آزمون 5 نوامبر هر سال است .

آزمون English Literature Admission Test (ELAT)

آزمون ELAT توانايي هاي زبان آموزان را در زمينه مهارت هاي كليدي وابسته به خواندن ارزيابي خواهد كرد.

زمان برگزاري اين آزمون 5 نوامبر هر سال است.

آزمون بين المللي CAA

British Council در كوالالامپور محل برگزاري آزمون بين المللي CAA در مالزي است .

داوطلبان مي توانند در آزمون بخش 66 ، JAR FCL و EASA شركت كنند كه اعتباري نزديك به گواهينامه CAA/EASA در UK را دارد و در مواقع ضروري مي توانند به مدرك UK CAA تغيير دهند. 

یادگیری زبان انگلیسی در مالزی با مشاوره شریف

مشاوره شریف ایجنت تخصصی تحصیل و اقامت در مالزی است. برای ثبت نام در کالج های زبان مالزی به مشاوره شریف اعتماد کنید؛ ما مجوز ورود شما را به کالج های زبان مالزی در کمترین زمان هستیم. 

ارتباط مستقیم با دانشکده‌ها، اساتید و کارکنان مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه های مالزی دستمایه اصلی ارائه خدمات مشاوره شریف به دانشجویان در مالزی است. با ما در کشور مالزی تنها نیستید.

همین حالا تماس بگیرید۲۲۸۴۰۱۴۰ – ۰۲۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *