تماس فوری
پیام از طریق واتساپ
امكانات رفاهی آموزشی دانشگاه MMU

امكانات رفاهی آموزشی دانشگاه MMU

زمان مطالعه: 4 دقیقه
5/5 - (24 امتیاز)

دانشگاه MMU یکی از معتبرترین و برجسته ترین دانشگاه های جنوب شرق آسیا است که امکانات رفاهی و آموزشی منحصر به فردی برای پیشرفت و پویایی دانشجویان فراهم کرده است. این دانشگاه تلاش دارد محیط آموزشی بهینه با بهترین امکانات و تجهیزات را در اختیار دانشجویان قرار دهد. برای آشنایی کامل با امکانات رفاهی و آموزشی دانشگاه MMU با ما همراه شوید…

دلت می خواد از امکانات دانشگاه MMUبیشتر بدونی؟

اینجا رو کلیک کن

امكانات رفاهی آموزشی دانشگاه MMU

کسب اطلاعات درباره امکانات رفاهی آموزشی دانشگاه MMU قوت قلب کسانی است که تحصیل در مالزی را با انتخاب این دانشگاه شروع کرده‌اند. 

به عنوان دانشجویان تازه پذیرش، در این دانشگاه مالزی، تجربه تحصیلی شگفت انگیزی را تجربه خواهید کرد. محیط دوستانه، تجهیزات مدرن و پویا در کنار اساتید با تجربه و خلاق، شما را به سرعت در مسیر پیشرفت و تحقق اهدافتان قرار می‌‌دهد. با سایر امکانات آموزشی دانشگاه MMU معروف به مالتی مدیا بیشتر آشا شوید:  

  1. خوابگاه
  2. کتابخانه
  3. امکانات ورزشی
  4. مشاوره
  5. کلینیک
  6. دستگاه خودپرداز (ATM‌)
  7. بازارچه کوچک
  8. سالن ناهارخوری
  9. و… 

خوابگاه دانشگاه MMU مالزی

دانشگاه MMu

از آنجا که خوابگاه دانشجویی مشخص‌ترین جایی است که تمام دانشجویان به آن توجه دارند، لذا دانشگاه MMU خوابگاه‌هایی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد که در آن احساس راحتی، آرامش و امنیت داشته باشند. 

دانشگاه مالتی مدیا در محوطه دانشگاهی و هم خارج از آن، خوابگاه دانشجویی داشته و دانشجویان می‌توانند در آپارتمان‌های نزدیک هر 2 محوطه دانشگاهی در Cyberjaya و Melaka اقامت داشته باشند.

یادآور می‌شود؛ دانشگاه مالتی مدیا (ام ام یو) MMU به دلیل تعداد محدود خوابگاه‌های داخل دانشگاه، آپارتمان‌هایی نیز در نزدیکی هر 2 مجتمع دانشگاهی ملاکا و سایبرجایا برای دانشجویان اختصاص داده است.

شایان ذکر است؛ هزینه‌ی کرایه یک اتاق ۲ تا ۳ نفره در محوطه دانشگاهی ماهانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ رینگت و در خارج از دانشگاه هر اتاق برای یک نفر ۳۰۰ تا ۵۰۰ رینگت و یک آپارتمان سه خوابه ۷۰۰ تا ۱۵۰۰ رینگت می‌باشد.

واحد مشاوره دانشگاه مالتی مدیا (ام ام یو) MMU  نیز یکی دیگر از تسهیلات برای دانشجویان است.
این واحد در راستای سازماندهی و تکمیل فعالیت‌هایی برای ترغیب رشد مهارت عمومی، تعالی درک و نگرش دانشجویان ایجاد شده است.

خاطرنشان می‌شود؛ واحد مشاوره دانشگاه MMU  نه تنها به دانشجویان بلکه به کارمندان و خانواده‌ها نیز در زمینه حرفه‌ای و اخلاقی مشاوره می‌دهد.

ناگفته نماند؛ دانشگاه پیگیر پیشرفت دانشجو در زمینه ذهنی و روحی نیز بوده و برنامه‌های پیشرفت دانشجو را تا انتها از طریق کمپ‌های مدیریتی و خدمات اجتماعی با کمک سمینارها و کنفرانس‌ها سازماندهی می‌کند.

آشنایی با کتابخانه‌‌ جامع دانشگاه MMU

کتابخانه دانشگاه MMU

از جمله امکانات رفاهی آموزشی دانشگاه MMU وجود 2 کتابخانه است.
می‌توان اذعان کرد؛ این دانشگاه در هر محوطه‌ی دانشگاهی از یک کتابخانه برخوردار می‌باشد.

هر کتابخانه این دانشگاه شامل منابعی جامع از مباحث درسی وابسته بوده و نیز در راستای به‌روز نمودن اطلاعات دانشجویان، مجموعه عظیمی از کتاب‌های علمی کمکی، مجلات و ژورنال‌های تخصصی را به آنان معرفی می‌کند.

پر واضح است؛ کتابخانه تنها مختص به کتاب و ژورنال نبوده لذا ذخیره‌ی اطلاعات کتابخانه دانشگاه مالتی مدیا (ام ام یو) MMU  روزانه در حال افزایش است.

در این کتابخانه، اطلاعات الکترونیکی شامل:
  پایگاه داده‌های الکترونیکی
*   لوح‌های فشرده
*   مالتی مدیا
*   نوارهای ویدیویی و ….  برای دانشجویان قابل دسترس است.
همچنین دانشجویان دانشگاه مالتی مدیا (ام ام یو) MMU  با استفاده از کتابخانه‌های شبکه‌ای می‌توانند به تمام پایگاه داده‌های online و شبکه دانشگاه OPAC دست یابند.

تضمین سلامت در دانشگاه MMU

ناگفته نماند از دیگر امکانات دانشگاه مالتی مدیا مدیریت مراقبت‌های سلامتی است.
این دانشگاه به دانشجو تضمین می‌دهد تا در هر فوریت پزشکی و یا حتی بیماری‌های کوچک از لحاظ مالی آمادگی لازم را دارد.
دانشگاه مالتی مدیا بیمه Hong Leong را به عنوان یک ضامن سرویس‌دهنده با حداقل کارمزد حدود ۲۲۳ رینگت به دانشجویان ارائه می‌دهد. پوشش‌دهی بیمه دانشجویی در تصادفات، امراض سرپایی، بستری شدن در بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته در هر نقطه‌ی جغرافیایی مالزی که دانشجوی انتخاب کرده است.

لازم به ذکر است؛ یک کلینیک خانگی نیز که به صورت روزانه در هر محوطه دانشگاهی باز است در اختیار دانشجویان قرار دارد.

ز آنجا که به کار بردن نیروهای اجرایی در ایجاد محیط سودمند برای یادگیری مهم است، دانشگاه MMU حوزه‌های مدیریتی، مشاوره‌ای و پشتیبانی را برای تمام دانشجویان در سطح وسیعی توسعه داده است.
همچنین دانشجویان نیز باید بسیار سریع و موثر با محیط جدید هماهنگی یابند تا بتوانند از تسهیلات پشتیبانی بهره‌مند شوند.

سیستم حمل و نقل دانشگاه ام ام یو

خاطرنشان می‌شود؛ دانشگاه مالتی مدیا (ام ام یو) MMU همواره 2 وسیله نقلیه و ۴ اتوبوس با گنجایش ۴۰ سرنشین در هر 2 محوطه دانشگاهی دارد.
امور دانشجویان و حوزه ورزشی این دانشگاه همچنین تسهیلات ویژه حمل و نقل را برای دانشجویان در خارج از محوطه دانشگاهی نیز فراهم کرده است.

اتوبوس‌های عمومی هم در Cyberjaya موجود است تا دانشجویان به راحتی بتوانند به کوالالامپور، Puchong، Serdang، SriKembangan و یا Putrajaya بروند.

ناگفته نماند؛ در Melaka نیز اتوبوس‌هایی وجود دارد که دانشجویان با استفاده از آن به راحتی می‌توانند بهBandar Melaja تردد کنند.

وضعیت اشتغال فارغ‌التحصیلان MMU

دانشگاه MMu

واحد مشاوره دانشگاه مالتی مدیا (ام ام یو) MMU  همچنین برای دانشجویانی که برای شغل و یا خط مشی کاری خود به دنبال مشاوره هستند، برنامه‌هایی مانند: دوره انترنی، طرح‌های HRDC و… دارد.

لازم به ذکر است؛ این واحد تاکنون بارها مشاوره‌هایی در موارد شغلی، مصاحبه‌ها، رزومه‌ها و مصاحبه‌های کارگاهی و از این قبیل نیز داشته است.

بزرگترین دغدغه دانشگاه مالتی مدیا (ام ام یو) MMU کیفیت و پیشرفت فارغ‌التحصیلان است.
در همین راستا در این دانشگاه از فعالیت‌های ورزشی تا رزمی و از فرهنگی تا فکری برای دانشجویان فراهم شده است.
دلیل تمرکز دانشگاه مالتی مدیا (ام ام یو) MMU بر موارد یاد شده؛ اطمینان دانشجو بوده که با شرکت در این فعالیت‌ها به یک پیشرفت متوازی از فعالیت‌های ذهنی، روحی و بدنی دست یابد.

دانشگاه مالتی مدیا یکی از برترین دانشگاه‌های مالزی است که تلاش دارد محیطی را فراهم کند تا دانشجو برنامه‌هایش را مدیریت و سازماندهی کرده و تجربیات لازم را کسب نموده و مدیریت در برنامه‌هایی مانند: ارتباطات، پژوهش، آئین نوشتاری، سخنوری در جمع، مهارت بازاریابی و…. را فرا گیرد.

امکانات دانشگاه MMU

گفتنی است؛ دانشجویان با ثبت‌نام در دانشگاه MMU به طور خودکار در بسیاری از باشگاه‌ها و انجمن‌ها برای پیشرفت شخصی، اوقات فراغت و سرگرمی عضویت می‌یابند.

دانشگاه ام ام یو همچنیـن دانشجویان خود را ترغیــب می‌کند تا در مکان‌های ورزشی مانند: سالن بدمینتون، سالن Sepak-Takraw، ژیمناستیک و استادیوم‌های کوچک در دسترس، فعالیت داشته باشند.

در پایان یادآور می‌شود؛ هدف دانشگاه مالتی مدیا (ام ام یو) MMU داشتن یک زندگی دانشجویی متعادل برای دانشجو است.

با مشاوره شریف دانشجوی دانشگاه MMU شوید

مشاوره شریف ایجنت تخصصی تحصیل و اقامت در مالزی است. اخذ نمایندگی بیش از هفتاد دانشگاه، مدارس و کالج‌های زبان مالزی افتخاری است که در سایه اعتماد شما کسب کرده ایم.

با ما زندگی را ورای مرزهای مالزی تجربه کنید. برای دریافت خدمات مربوط به تحصیل در دانشگاه مالتی مدیا مالزی با ما در تماس باشید.  

همین حالا تماس بگیرید۲۲۸۴۰۱۴۰ – ۰۲۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *