تماس فوری
پیام از طریق واتساپ
امکانات رفاهی آموزشی دانشگاه UCSI

امکانات رفاهی آموزشی دانشگاه UCSI

زمان مطالعه: 3 دقیقه
5/5 - (21 امتیاز)

امکانات رفاهی آموزشی دانشگاه UCSI در خدمت آرمان و اهدافی است که این دانشگاه برای دانشجویان ملی و اینترنشنال خود تدارک دیده‌ است! خلق محیط آموزشی یکپارچه و فراتر از تجربیات کلاسیک! اینجا، امکانات رفاهی و آموزشی دانشگاه UCSI قد علم کرده‌اند تا نام و آوازه این دانشگاه را در همه دنیا طنین انداز کنند.

می خوای با امکانات دانشگاه UCSI آشنا بشی؟

اینجا رو کلیک کن

درباره امکانات دانشگاه UCSI مالزی

امکانات آموزشی رفاهی دانشگاه USCI، سرزمین رؤیایی برای ذهن‌های پویایی است که به دنبال محیطی امن و دانش محور هستند. امکاناتی چون سالن های ورزشی مدرن، مراکز کامپیوتری و کتابخانه های دیجیتال، اقامتگاه‌های مدرن و کاملاً مجهز، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، … بخش‌هایی است که به رؤیای آموزشی شما جامه عمل می‌پوشاند. 

در یک کلام تلاش دانشگاه UCSI با فراهم کردن امکانات رفاهی و آموزشی برتر و مدرن برای دانشجویان مسیر رشد و یادگیری را هموار و خوشایند کرده است. 

امکانات آموزشی و رفاهی که در دانشگاه UCSI  می بینید

  • خوابگاه دانشگاه UCSI
  • کتابخانه دانشگاه 
  • امکانات ورزشی و تفریحی دانشگاه 

خوابگاه‌ دانشگاه (یوسی‌اس‌آی) UCSI

از آنجا که اقامت دانشجو در خوابگاه، یکی از مهمترين نيازهاي دانشجويان است، لذا دانشگاه يو سي اس آي (سدايا) UCSI متعهد می‌شود، خوابگاهي سالم برای همه دانشجویان فراهم نماید.
این دانشگاه در راستای هدف یاد شده؛ سرویس‌هایی را ارائه می‌نماید که به دانشجویان در فرآیند یادگیری و پیشرفت آنان کمک می‌کند.

گفتنی است؛ خوابگاه‌ها در دانشگاه يو سي اس آي (سدايا) UCSI طوری طراحی شده که با داشتن هر نوع وسایل رفاهی، یک اقامت کاملا راحت را برای دانشجو فراهم می‌نماید.
دانشجویان دانشگاه يو سي اس آي (سدايا) UCSI با توجه به شرایط خود، یکی از واحدهای اقامتی (گروهی و یا شخصی) را انتخاب می‌کنند.
لازم به ذکر است؛ تمامی دانشجویان سال اول موظف هستند، برای استفاده از این خوابگاه‌ها در ترم اول ثبت‌نام کنند.
از جمله تجهیزات در اقامتگاه‌های دانشگاه UCSI می‌توان به: مرکز کامپیوتر و اینترنت، دستگاه‌های لباس‌شویی، سالن‌های بازی و چندین فروشگاه اشاره کرد.
ناگفته نماند؛ دانشگاه يو سي اس آي (سدايا) UCSI از تمامی امکانات آموزشی و رفاهی مناسب در راستای رفع مایحتاج دانشجو در داخل دانشگاه برخوردار است و نیازی به بیرون رفتن دانشجو از محیط دانشگاه نمی‌باشد.

ميزان وديعه‌اي كه براي اجاره‌ی اقامتگاه‌ها در دانشگاه UCSI در نظر گرفته شده یک هزار رينگت است.
ميزان اجاره براي هر واحد مجهز به تهويه هوا و ديگر امكانات رفاهي نیز در هر ماه 475 رينگت بوده كه بايد براي هر ترم تحصيلي از پيش، پرداخت گردد.
یادآور می‌شود؛ يكي از معروف‌ترين خوابگاه‌هاي خارج محوطه دانشگاه يو سي اس آي (سدايا) UCSI آپارتمان‌هاي Angkasa Condo است.
در اين آپارتمان‌ها، اتاق‌ها به صورت مشترك و يا مجزا است كه  دانشجویان مي‌توانند با تهويه هوا يا بدون آن را انتخاب نمايند.
اين خوابگاه‌ها با محافظت 24 ساعته، امنيت محيط و دانشجو را تضمين مي‌كند.
ناگفته نماند؛ هر اتاق شامل:
*  تخت همراه با روانداز
*  ميز تحرير و صندلي
كمد لباس
*  پنكه يا تهويه هوا
يخچال
*  مايكروفر
*  ماشين ظرف‌شويي
*  ميز غذا
و مبل راحتي است.

كتابخانه دانشگاه UCSI مرکزی جامع و کامل

دانشگاه UCSI از کتابخانه‌ای جامع و کامل با منابع آنلاین مجهز است.
این کتابخانه به عنوان مرجع، مرکزی برای رفع هر نوع احتیاجات استفاده‌کنندگان طراحی شده است.
دانشگاه يو سي اس آي (سدايا) UCSI با داشتن مجلات و کتاب‌های الکترونیکی و داشتن سرویس‌ها و امکانات کامل، نیاز تمام دانشجویان را مرتفع می‌کند.
لازم به ذکر است؛ منابع دانشگاه UCSI همه به صورت آنلاین در دسترس بوده و این امکان به دانشجویان داده می‌شود تا از طریق اینترنت به نمونه سوالات سال‌های گذشته دسترسي پيدا كنند.
همچنین دانشجویان می‌توانند به آسانی با اساتيد خود ارتباط برقرار كرده و هر موضوع درسي مورد نیاز را دانلود کنند و به نمرات خود نيز از این طریق دسترسی داشته باشند.

دانشگاه يو سي اس آي (سدايا) UCSI برای دانشجویان امکانات کامل نظیر: سالن‌های ورزشی مجهز، برنامه‌های آموزشی، هنری و کلاس‌های مدرن را فراهم می‌کند.
ناگفته نماند؛ در ساختمان مرکزی، محوطه‌اي اختصاصي براي سالن‌هاي ورزشي وجود دارد و دانشجويان مي‌توانند به راحتي به زمین‌هاي بسکتبال، والیبال، بدمینتون، میزهای تنیس و زمین فوتبال با تجهیزات کامل دست يابند.

همچنین دانشگاه يو سي اس آي (سدايا) UCSI دارای آزمایشگاه‌هايي با امکانات کامل برای دانشجویان در هر دوره می‌باشد.
آزمایشگاه‌ها برای آموزش‌های الکترونیکی و الکتریکی، مهندسی و طراحی، پرستاری، پزشکی و گروهی از آزمایشگاه‌های آناتومی، میکروبیولوژی و دارو سازی است.

امکانات ورزشی و تفریحی دانشگاه

یادآور می‌شود؛ دانشگاه يو سي اس آي (سدايا) UCSI  در راستای رشد شخصی و افزایش اعتماد به نفس و استقلال دانشجویان، فعالان را به شرکت در:
*   فعالیت‌های گروهی
*   انجمن‌های دانشجویی
*   هیئت‌های حاکم بر دانشجویان
*   و کلوپ‌های ورزشی دعوت می‌کند.
خاطرنشان می‌شود؛ مدارک دانشگاه يو سي اس آي (سدايا) UCSI به عنوان پاسپورتی برای ورود به هر نوع دانشگاهی در سراسر جهان محسوب می‌شود.
همچنین انتقال دانشجو از این دانشگاه به دانشگاه‌های دیگر امکان‌پذیر بوده و دانشجویان با مدرک كارشناسي خود می‌توانند در کشورهای دیگر ادامه تحصیل دهند.
ناگفته نماند؛ هر یک از دانشگاه‌های وابسته به دانشگاه UCSI دانشجویان را از سراسر دنیا پذیرش می‌کنند.
از دیگر امکانات دانشگاه UCSI  ارائه‌ی بورسیه‌های تحصیلی و وام‌های دانشجویی مشخص، در طول تحصیل به دانشجویان است.
در پایان یادآور می‌شود؛ دانشگاه يو سي اس آي (سدايا) UCSI متعهد می‌شود، دانشجویان فارغ‌التحصیل، به راحتی وارد بازار کار شده و حتی می‌توانند يك تجربه کاری کمتر از 6 ماه در کارخانجات وابسته در مالزی داشته باشند.

تحصیل تضمینی در مالزی با مشاوره شریف

مشاوره شریف ایجنت تخصصی تحصیل و اقامت در مالزی است. اخذ نمایندگی بیش از هفتاد دانشگاه، مدارس و کالج‌های زبان مالزی افتخاری است که در سایه اعتماد شما کسب کرده ایم.

با ما زندگی را ورای مرزهای مالزی تجربه کنید. برای دریافت خدمات زیر با ما در تماس باشید:

  • اخذ انواع ویزا برای تحصیل و اقامت در مالزی
  • اخذ پذیرش از دانشگاه ها و مدارس مالزی
  • تمدید ویزا در کشور مالزی
    همین حالا تماس بگیرید۲۲۸۴۰۱۴۰ – ۰۲۱

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *