تماس فوری
پیام از طریق واتساپ
ویزای بازنشستگی مالزی

ویزای بازنشستگی مالزی (برنامه S-MM2H)

زمان مطالعه: 5 دقیقه مالزی بهترن مکان برای گذراندن دوران بازنشستگی است. در مالزی قطعاً دیدگاه‌تان نسبت به اوقات بازنشستگی تغییر می‌کند و به راستی طعم شیرین این دوران را خواهید چشید. زمان مطالعه: 5 دقیقه

4.9/5 - (222 امتیاز)

ویزای بازنشستگی مالزی (برنامه S-MM2H) شرایط بسیار فوق العاده‌ای برای کسانی است که در سنین بالای ۵۰ سال هستند. شما می‌توانید برای نشان دادن مدرک توانایی مالی از طریق دارایی نقد یا درآمد ماهانه خارج از کشور از این طرح استفاده کرده و اقامت ۱۰ ساله مالزی بگیرید.در این مقاله با ویزای بازیشستگی مالزی بیشتر آشنا می‌شوید و در ادامه شرایط دریافت ویزای بازنشستگی، نحوه درخواست، مدارک مورد نیاز و هزینه اخذ ویزای بازنشستگی مالزی را می‌خوانید.

مشاوره شریف ؛ با بیش از 20 سال تجربه‌ی تخصصی در زمینه‌ی اخذ ویزای مالزی، اقامت خانه دوم، ویزای تحصیلی و پذیرش در مدارس و دانشگاه‌های تاپ مالزی، بهترین گزینه‌ها را برای دوران بازنشستگی شما ارائه می‌دهد.

میخوای اقامت بازنشستگی مالزی بگیری؟

اینجا رو کلیک کن

مالزی بهترین گزینه برای بازنشستگی!

چرا کشور مالزی برای زندگی بازنشستگی؟

ویزای بازنشستگی در کشورهای زیادی ارائه می‌شود، ولی به علت فشار مالیاتی بالا و زمان زیادی که برای اخذ ویزای اقامت باید صرف شود، خیلی‌ها از دریافت آن در میانه راه منصرف می‌شوند. در حالی که کشور مالزی با ارائه‌ی راهکارهای مناسب و تدبیر هوشمندانه، این فرصت را برای شما در زمانی کوتاه فراهم می‌کند.

از طرفی مالزی گزینه‌ای ایده‌آل برای بازنشستگانی است که می‌خواهند از آلودگی هوا و هیاهوی زندگی شهری به مکانی دنج و مملوء از آرامش نقل مکان کنند!

در واقع برای سپری کردن دوران بازنشستگی در مالزی گزینه‌های زیادی پیش رو دارید! از جزایر توریستی و سواحل ماسه ای و مرجانی گرفته تا جنگل‌های بارانی و رودخانه‌های که لذت ماهیگیری در دل طبیعت را دو چندان می‌کنند، دوران بازنشستگی‌تان را متفاوت خواهند کرد! حتی اگر اهل زندگی شهری باشید، می‌توانید زندگی مدرن و لوکس هزاره سوم را در کوالالامپور تجربه کنید. آنچه در مالزی تمامی ندارد؛ جاذبه های توریستی است. معابد و موزه‌ها، پارک‌های موضوعی و مکان‌های تاریخی، مراکز خرید در سطح جهانی، غذاها و رستوران‌های عالی همه چیز دست به دست هم داده تا در کمال آرامش دوران بازنشستگی خوشی داشته باشید. پس با خیال راحت دوران بازنشستگی خود را به ما بسپارید…

درخواست ویزای بازنشستگی مالزی

اینجا رو کلیک کن

ویزای بازنشستگی مالزی چیست؟

ویزای بازنشستگی مالزی نام دیگر ویزای “مالزی خانه دوم من ساراواک” (S-MM2H) یکی از منحصر به فردترین و خاص‌ترین گزینه‌های پیشنهادی برای اخذ اقامت مالزی است. در این برنامه به مهاجران ویزای چند بار ورود با اعتبار 10 ساله اعطا می‌شود، خوب است بدانید پس از پایان اعتبار ویزای اقامت بازنشستگی مالزی، در صورت درخواست می‌توان آن را تمدید کرد.

اطلاعات کلی درباره‌ی ویزای بازنشستگی مالزی

ویزای بازنشستگی مالزی S-MM2H
سن مجاز  حداقل 50 سال
مدت اعتبار 10 سال
قابلیت تمدید دارد
امکان دریافت ویزای همراه دارد
امکان خرید ملک دارد

مزایای ویزای S-MM2H برای بازنشستگی در مالزی

۱- شرایط بسیار ایده آل برنامه S-MM2H برای متقاضیان بالای ۵۰ سال.

۲- با ویزای S-MM2H اجازه اقامت در هر نقطه از مالزی را خواهید داشت.

۴- ورود و خروج متعدد و بدون محدودیت به مالزی.

5- دارندگان ویزای بازنشستگی در صورت تمایل می‌توانند ملک خریداری کنند. (مبلغ مجاز برای خرید ملک حداقل 600.000 رینگیت می‌باشد.)

اقامت مالزی خانه دوم من (mm2h)

اینجا رو کلیک کن

شرایط اخذ ویزای بازنشستگی مالزی

دوران بازنشستگی در مالزی

  • سن متقاضیان درخواست ویزای S-MM2H باید ۵۰ سال به بالا باشد، ولی برای همسر متقاضی محدودیت سنی وجود ندارد.
  • کلیه متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را به مشاوره شریف ارائه دهند.
  • تمام متقاضیان تایید شده باید حداقل ۳۰ روز در سال را در ساراواک بمانند. این یکی از شروط تمدید برنامه ی S-MM2H است.
  • متقاضیان تأیید شده و کلیه‌ی وابستگانشان باید بیمه‌ی درمانی ساراواک را داشته باشند و اثبات خرید بیمه را قبل از دریافت برچسب S-MM2H ارائه دهند.
  • داشتن یک حامی از ساراواک که در این شهر اقامت داشته باشد یا حمایت توسط نماینده‌ای که مجوز S-MM2H ثبت شده در ساراواک را داشته باشد.
  • متقاضیان باید از توانایی مالی لازم برخورد باشند و قادر به حمایت از خود در طول دوره شرکت در این برنامه باشند.
  • نداشتن سوءسابقه کیفری هم یکی از شرایط اخذ ویزای بازنشستگی مالزی است. 
  • شهروندان همه ی کشورها به جز اسرائیل می‌توانند برای این ویزا درخواست بدهند.

نکته! برای آن که روند اقامت موفقیت آمیزی در فرآیند اخذ ویزای S-MM2H داشته باشید باید در مدت اقامت در مالزی اکیدا از مشارکت در فعالیت هایی که مردم محلی، سیاست های کشور و مبلغان به آن حساس هستند و یا ماهیت تحقیقاتی و تحریک کننده دارند، یا امنیت کشور را تهدید می‌کنند، خودداری کنید.

مدارک اثبات توانایی مالی برای دریافت ویزای S-MM2H

  • افتتاح حساب سپرده ثابت در هر یک از بانک های محلی ساراواک ۱۵۰۰۰۰ رینگیت برای یک فرد و ۳۰۰۰۰۰ رینگیت برای زوج ها.
  • افتتاح حساب در صندوق های بازنشستگی مصوب دولت برای متقاضیان ۵۰ سال به بالا به مبلغ ۷۰۰۰ رینگیت برای فرد و ۱۰۰۰۰ رینگیت برای زوج ها.

توجه!

1- معیار اثبات توانایی مالی، سپرده ثابت و صندوق بازنشستگی یا درآمد برون مرزی افراد است.

2- دارندگان ویزای S-MM2H می توانند بخشی از سپرده ی ثابت خود را (حداکثر ۴۰% مبلغ سپرده ی ثابت) از سال دوم به بعد برای خرید ملک، خرید خودرو، هزینه‌های پزشکی و تحصیل کودکان (باید مؤسسات آموزشی در ساراواک باشد) برداشت کنند.

3- شرکت کنندگان باید حداقل موجودی ۱۸۰۰۰۰ رینگیت را (برای زوج ها) و ۹۰۰۰۰ رینگیت (برای هر فرد) را تحت برنامه ی تا پایان دوره حفظ کنند.

مراحل دریافت ویزای بازنشستگی مالزی 

در خصوص اخذ ویزای بازنشستگی مالزی ، صفر تا صد مراحل را ما در شریف اِستادی برای‌تان انجام می‌دهیم؛ پس نگران نباشید! فقط صرفاً جهت اطلاع مراحل زیر را باید سپری کنیم:

  • جمع آوری مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای بازنشستگی.
  • تمام فرم های موجود در وب سایت S-MM2H را پرینت می‌گیریم و طبق دستورالعمل های سایت S-MM2H آنها را پر می‌کنیم. فرم درخواست باید در پایان امضا شود.
  • فرم درخواست را همراه با مدارک مورد نیاز به مرکز S-MM2H ارسال کنیم. 
  • منتظر تایید ویزای S-MM2H می‌شویم.

مدارک لازم برای متقاضیان ویزای بازنشستگی مالزی

  • رزومه‌ی متقاضی
  • تکمیل فرم درخواست ویزای S-MM2H
  • فرم درخواست ویزای توریستی (IM12)
  • فرم IM 38 برای کشورهایی که ویزا نیاز دارند.
  • گواهی عدم سوء پیشینه از کشور مبدأ که کمتر از ۶ ماه از آن گذشته باشد.
  • کپی تایید شده ی پاسپورت از تمام صفحات
  • ۶ قطعه عکس با اندازه عکس پاسپورت و پس زمینه آبی
  • در صورتی که گواهی عدم سوء پیشینه به زبان انگلیسی نیست، باید به انگلیسی ترجمه شود.
  • کپی پاسپورت قبلی در صورتی که متقاضی پاسپورت خود را کمتر از یک سال پیش تمدید کرده باشد، الزامی است.

نکات مهم در تهیه مدارک برای اخذ اقامت بازنشستگی مالزی

نکته ۱: تمام مدارک باید تأییدیه وزارت دادگستری، وزارت امور خارجه و سفارت ایران در مالزی را داشته باشد.

نکته ۲: در صورتی که اصل مدارک به زبان انگلیسی نباشد، باید حتماً توسط مترجم واجد شرایط ترجمه شود. گواهی یا مجوز مترجم نیز باید همراه با درخواست متقاضی ارسال شود.

نکته ۳: گزارش پزشکی را می‌توان در هر مرکز پزشکی ثبت شده در ساراواک انجام داد ولی باید حتما توسط پزشکان دولتی تایید شود.

نکته۴: در صورتی که گزارش پزشکی در خارج از کشور انجام شده باشد، متقاضی باید دوباره معاینات پزشکی را در یک مرکز پزشکی که توسط دولت ساراواک تایید شده انجام دهد. گفتنی است انجام معاینات باید توسط پزشک مجاز و معتمد انجام شود.

مدت اعتبار ویزای بازنشستگی 

برنامه مالزی خانه دوم من (S-MM2H) به بازنشستگان متقاضی اقامت بازنشستگی مالزی، اجازه اقامت 10 ساله در این کشور را می‌دهد. خوشبختانه اعتبار برنامه مالزی خانه دوم من S-MM2H پس از پایان دوره اول با ارائه یک نامه درخواست به طور خودکار تمدید می‌شود. بنابراین می‌توانید برای مدت طولانی در مالزی زندگی کنید.

تمدید ویزای بازنشستگی مالزی

برای تمدید ویزای بازنشستگی مالزی باید از طریق شریف اِستادی اقدام کنید. در صورت درخواست تمدید ویزا، ما مدارک لازم برای تمدید ویزای بازنشستگی را به اداره مهاجرت مالزی ارسال می‌کنیم و پروسه تمدید را با موفقیت انجام می‌دهیم. اما از آنجایی که اولین استیکر ویزای بازنشستگی بر اساس اعتبار پاسپورت درج می‌شود؛ در صورت تمام شدن اعتبار پاسپورت باید مجدد ویزا را به اداره مهاجرت مالزی بدهیم و استیکر ویزا را تمدید کنیم.

حقوق بازنشستگی بعد از مهاجرت به مالزی

سؤالات متداول برای ویزای بازنشستگی در مالزی

1-آیا می توان با ویزای بازنشستگی در مالزی اقامت دائم داشته باشیم؟

متأسفانه داشتن ویزای بازنشستگی به شما اجازه اقامت دائم در مالزی را نمی‌دهد و نمی‌توانید آن را به وضعیت روابط عمومی تبدیل کنید. با این حال، ویزای S-MM2H برای 10 سال صادر می‌شود و می‌توانید برای 10 سال دیگر هم تمدید کنید که بهترین گزینه برای زندگی طولانی مدت در مالزی است.

2- آیا با ویزای بازنشستگی مالزی امکان خرید ملک در ساراواک وجود دارد؟

بله، با رعایت قوانین و مقررات و مبلغ حداقل 600.000 رینگیت، خارجی‌ها مجاز به خرید ملک در ساراواک هستند.

3-چرا کشور مالزی را برای دوران بازنشستگی پیشنهاد می‌کنید؟

آب‌و‌هوای گرم و مطبوع استوایی، استانداردهای بالا و هزينه‌ی پايين زندگی، امكانات سلامت و بهداشت همراه با جديدترين تكنولوژی، معافیت مالیاتی برای افراد دارای اقامت مالزی خانه دوم من، استخدام نظافت‌چی با هزینه بسیار پایین باعث محبوبیت مالزی برای بازنشستگان شده است.

اخذ تضمینی اقامت بازنشستگی مالزی با مشاوره شریف 

امروزه بالاترین تعداد مشتریان مشاوره شریف، از طریق معرفی مشتریان قدیمی است. پی‌گیری نسل دوم مشتریان ما برای اقامت مالزی، گواه همین امر است.
اعتماد مشتریان عزیز به مشاوره شریف، ارزشمندترین سرمایه ما است که برای حراست از این سرمایه‌ی غنی، نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

شعار مشاوره شریف: “مالزی تخصص ماست “

مشاوره شریف به پشتوانه‌ی بیشتر از 20 سال تلاش و تجربه در زمینه‌ی اقامت مالزی، با به‌روزترین اطلاعات کارشناسی و پیگیری‌های‌ مداوم، مفتخر به کسب آمار ۹۹% قبولی در پرونده‌های اقامتی مشتریان خود می‌باشد.

همین حالا تماس بگیرید۲۲۸۴۰۱۴۰ – ۰۲۱
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *