تماس فوری
پیام از طریق واتساپ
دانشگاه سان وی مالزی

انتقال دانشجویان دانشگاه سان‌ وی به آمریکا (ADTP)

زمان مطالعه: 7 دقیقه
5/5 - (1 امتیاز)

انتقال دانشجویان دانشگاه سان‌ وی به آمریکا (ADTP)! گاهی مسیرها چنان سخت می‌نمایند که ممکن است ما را از ادامه راه منصرف کنند! اما همیشه یک میانبری هست برای دور زدن سختی‌ها و رسیدن به اهداف والا؛ حتی اگر هدفتان تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا و کانادا باشد! انتقال دانشجویان دانشگاه سان‌ وی به آمریکا (ADTP)، موقعیتی است که با تحصیل در دوره ADTP دانشگاه سان وی مالزی، نصیب‌تان خواهد شد! چطور و چگونه‌اش را در ادامه خواهیم گفت…

میخوای دوره ADTP دانشگاه سان وی شرکت کنی؟

اینجا رو کلیک کن

مشاوره شریف؛ تنها نماینده انحصاری مجموعه آموزشی سان وی مالزی در ایران است.

درباره برنامه ADTP دانشگاه سان وی مالزی

دانشگاه سان وی یکی از بهترین دانشگاه‌ های مالزی است که همچنان با گسترش ارتباطات برون مرزی خود، ما را شگفت‌زده می‌کند. می‌خواهیم از برنامه انتقال مدرک آمریکایی (ADTP) در دانشگاه سان وی بگوییم؛ برنامه‌ای که در اواخر سال 1980 معرفی شد. خلاصه‌ی این برنامه چنین است:

یک یا دو سال طبق برنامه ADTP، در رشته‌ی تخصصی خود در مقطع کارشناسی دانشگاه سان وی تحصیل کنید و 2 سال آخر را با تطبیق دروس برای دانشگاه‌های آمریکا، کانادا و .. انتقالی بگیرید و مدرک کارشناسی خود را از بهترین دانشگاه‌های دنیا اخذ کنید.
برنامه انتقال دانشجویان دانشگاه سان‌ وی به آمریکا (ADTP) با مشورت دانشگاه‌های آمریکا طراحی شده، تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان می‌توانند به طور یکپارچه برای تکمیل تحصیلات خود به آمریکا منتقل شوند.

انتقال دانشجویان دانشگاه سان‌ وی به آمریکا (ADTP)، ترکیبی از دوره‌های آموزشی اصلی و عمومی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که دانشجویان برای مرحله بعدی تحصیلات خود در ایالات متحده، آمادگی خوبی دارند.

سیستم آموزشی و تنوع رشته‌ها در ADTP، دروازه‌ای برای ورود به پیشرفت‌های چشمگیر آکادمیک می‌باشد. در دانشگاه سان وی‌، پرسنل آموزشی مجرب و شایسته‌، نظارت و القاء علم و دانش را بر عهده دارند.

از قلم نیفتد: ADTP دانشگاه سان وی؛ کاملاً مورد تأیید وزارت تحصیلات تکمیلی مالزی (MOHE) می‌باشد.

مزایای شرکت در برنامه (ADTP)

انتقال دانشجویان دانشگاه سان‌ وی به آمریکا، برنامه‌ای ممتاز و خاص در این دانشگاه است که دانشجویان را مجاز می‌کند که با تحصیل در مالزی، بتوانند اولین قسمت مدرک آمریکایی خود را در دانشگاه سان وی شروع کرده و در آمریکا آن را به پایان برسانند. 

  1. در واقع انتخاب انتقال اعتبار دانشجویان (ADTP) اولین قدم به سمت اخذ مدرک کارشناسی شناخته شده آمریکایی است.
  2. در انتقال دانشجویان دانشگاه سان‌ وی به آمریکا (ADTP)، دانشجویان تشویق می‌شوند تا در کنار مطالعات دانشگاهی، به شرکت در طیف وسیعی از فعالیت‌های فوق برنامه از جمله: خدمات اجتماعی، رهبری و فرصت‌های ورزشی بپردازند.
  3. با پیشرفت دانشجویان در برنامه انتقال اعتبار دانشگاه Sunway، به آنها کمک می‌شود تا برنامه‌های خود را با دانشگاه‌های مورد نظر خود در آمریکا و کانادا هماهنگ کنند.
  4. این دوره فرصت‌های بسیاری را مهیا می‌کند تا دانشجویان به واسطه آن مسائل جدیدی را هم در داخل و هم در خارج از کلاس کشف و تجربه نمایند.
  5. برنامه انتقال مدرک آمریکایی (ADTP) در دانشگاه Sunway مالزی، انتخابی کم هزینه، کارآمد و بهینه در آموزش با کیفیت آمریکایی و کانادایی است. با تکمیل شدن بخشی از دوره کارشناسی در سان وی، شما می‌‌توانید با پرداخت نصف هزینه در آمریکا به تحصیل خود ادامه دهید.

لیست رشته و هزینه دانشگاه سان وی مالزی

کلیک کنید

اهداف برنامه ADTP در سان وی

  • آشنا شدن با سیستم آموزشی آمریکایی.
  • درک و فهم دروس پایه‌ای مورد نیاز، مهارت‌ها و دروس آموزشی کلی برای مدارک مرتبط.
  • تأکید بر دانش با اصول آموزشی گسترده و مهارت‌های مربوط به استخدام.

تجربه تحصیل بدون مرز در آمریکا

انتخاب ADTP سان وی، اولین گام به سمت اخذ مدرک کارشناسی شناخته شده آمریکایی می‌باشد. دانشگاه سان وی مالزی، سابقه خوبی در جایگزینی موفق دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و کانادا دارد. دانشجویان پیش از انتقال دروس به دانشگاه‌های سطح بالای آمریکایی، سال اول و دوم تحصیل خود را در رشته تخصصی انتخاب شده در دانشگاه سان‌وی می‌گذرانند.

دوره ADTP دانشگاه سان وی در مالزی، دانشجویان را برای زندگی در آمریکا آماده می‌کند. علاوه بر سازگاری با سیستم آموزشی آمریکا، دانشجویان در ADTP با یک ساختار آموزشی کلی و کاملاً متعادل آشنا می‌شوند. فعالیت‌های تعاملی و تجربی همراه با آموزش دروس، به دانشجویان اجازه می‌دهد چیزی فراتر از رشته‌های انتخابی خود بیاموزند.

کارکنان آموزشی دانشگاه Sunway مالزی؛ از یک سیستم مؤثر و کارآمد برای تسریع فرآیند جایگزینی دانشجویان دانشگاه استفاده می‌کنند. به کمک این سیستم، دانشجویان راحت‌تر می‌توانند دانشگاه مورد علاقه خود را در آمریکا بیابند. همچنین؛ می‌توانند دروس خود را به دانشگاه‌های مشهور در کانادا، انگلستان، استرالیا و نیوزلند منتقل کنند.

چرا شرکت در برنامه ADTP سان وی؟ 

دلایل زیادی وجود دارد که دانشجویان دانشگاه سان وی را مشتاق به شرکت در برنامه انتقال دانشجویان دانشگاه سان‌ وی به آمریکا (ADTP) می‌کند؛ شما نمی‌خواهید با این دلایل آشنا شوید؟

1- آموزش جامع

 سیستم آموزشی ایالات متحده یکی از انعطاف پذیرترین سیستم ها در جهان است که به دانشجویان امکان انتخاب نامحدود در دوره‌ها و تمرکز بر یک تجربه یادگیری همه جانبه را می‌دهد. با اتخاذ رویکرد هنرهای لیبرال ایالات متحده در مورد فراگیر بودن، مرتبط بودن و انعطاف پذیری صنعت، Sunway ADTP دارای سابقه قوی در زمینه فراهم نمودن دانشجویان خوب برای آموزش عالی آمریکایی است.

2- انتقال به دانشگاه‌های آمریکا

 دانشگاه سان وی Sunway، برای ارائه‌ی بخشی از محتوای دانشگاهی خود از اساتید دانشگاه‌های ایالات متحده استفاده می‌کند. جالب است بدانید؛ هر ساله بیش از 100 دانشگاه آمریکایی از دانشگاه سان وی دیدن می‌کنند. این فرصت ارزشمندی برای دانشجویان سان وی است تا با نمایندگان این دانشگاه‌ها مشورت کرده و از آنها مشاوره بخواهند. دانشگاه سان وی مالزی؛ همچنین میزبان نمایندگان دانشگاه میشیگان غربی (WMU) در محوطه دانشگاه می‌باشد که به دانشجویان در حال انتقال به WMU خدمات مشاوره ارائه می‌دهند.

مشاوره شریف در شبکه های اجتماعی

3- مشاوره تحصیلی و پشتیبانی

مشاوره تحصیلی و پشتیبانی

به هر دانش آموز دوره ADTP در دانشگاه سان وی مالزی، یک مشاور تحصیلی به منظور راهنمایی و پشتیبانی تحصیلی، اختصاص داده می‌شود. مشارکت دانشجو و اساتید در دانشگاه سان وی، بسیار زیاد و فراتر از کلاس درس است. از هر چهار مدرس سان وی، یکی به طور مداوم جوایز “آموزش عالی” دریافت می‌کند.

کالج زبان سان وی مالزی

کلیک کنید

4- مزیت فوق برنامه

فعالیت دانشجویان سان وی در هر ترم، بیشتر خارج از کلاس شکل می‌گیرد. این فعالیت‌ها در غالب اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های خیریه به عنوان بخشی از وظایف دانشجو، داوطلب شدن در اجراهای فرهنگی یا شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی ارائه می‌شود. فوق برنامه‌ها در سان وی بسیار هیجان‌انگیزند. دانشجویان در سان وی، تعطیلات بانکی مانند روز مارتین لوتر کینگ، جونیور، روز استقلال و روز شکرگزاری را جشن می‌گیرند.

به عنوان دانشجوی برنامه انتقال مدارک آمریکایی (ADTP)؛ تا زمانی که در دانشگاه سان وی تحصیل می‌کنید، می‌توانید از فوق برنامه‌های این دانشگاه بهره‌مند شوید.

5- راهنمای تعیین موقعیت دانشگاه

کارگاه‌های آموزشی سان وی، در مورد همه جنبه‌های فرآیند انتقال، از انتخاب دانشگاه‌های مناسب و تهیه برنامه‌های کاربردی گرفته تا انتقال به دانشگاه‌های خارج، برگزار می‌شود. “سمینارهای تازه کار” دانشجویان سال اولی را برای رسیدن به موفقیت مجهز می‌کند. تیم استقرار در دانشگاه سان وی، به طور مداوم از دانشجویان برای انتقال به کالج‌های “بهترین تناسب” پشتیبانی می‌کند.

دانشگاه سان وی همچنین؛ هر ساله دانشجوی ترم تحصیلی خارجی از دانشگاه‌های ایالات متحده و غیره دریافت می‌کند، که بسیاری از آنها متقاضیان ترم‌های تابستانی هستند. علاوه بر پیشنهادات موضوعی ترم تابستانی، سان وی از فارغ‌التحصیلان خود با ارائه مراجع، خدمات پشتیبانی و ارائه فرصت‌های کارآموزی حمایت می‌کند.

اطلاعات تکمیلی ADTP سان وی

شرایط انتقال دروس:

اکثر دانشگاه‌های آمریکا و کانادا، انتقال دروس دانشگاه سان وی با نمره “C” یا بالاتر را قبول می‌کنند. اما، بعضی دانشگاه‌های خاص ممکن است برای بعضی از دروس، نمره “B” و یا بالاتر از آن را بخواهند. حتی دانشگاهی ممکن است تا 60 واحد درس که دانشجو در دانشگاه سان وی اخذ کرده را با توجه به اهمیت آنها قبول کند.

پتانسیل رشته‌ها:

در برنامه انتقال مدارک آمریکایی (ADTP) دانشگاه سان وی، بیش از 1000 رشته در دسترس است.

1. ADTP (علوم / مهندسی): علوم اکتواری، علوم کامپیوتر ،علوم طبیعی، روانشناسی و رشته‌های مرتبط.
2. ADTP (هنر): علوم اکتواری، کسب و کار، ارتباطات، هنرهای لیبرال و رشته‌های مرتبط.

رشته‌های محبوب عبارتند از: علم اکتواری، کسب و کار، ارتباطات، علوم کامپیوتر، مهندسی هنرهای لیبرال، علوم طبیعی، روانشناسی.

تاریخ شروع ترم:

 ژانویه، ژوئن و آگوست

مدت زمان:

دانشجویانی که قصد دارند برای دانشگاه‌های دیگر انتقالی بگیرند، باید تقریباً 12 تا 24 ماه (تمام وقت) در دانشگاه سان وی و 24 تا 36 ماه دیگر (تمام وقت) در دانشگاهی که مدرک خود را در آن به پایان می‌رسانند، تحصیل کنند. دانشگاه مقصد به دلخواه می‌تواند در ایالات متحده، کانادا و یا سایر نقاط دیگر باشد.

مسیر آموزش:

دانش آموزان می توانند پس از اتمام تحصیلات متوسطه به برنامه ADTP  دانشگاه سان وی مالزی بپیوندند. اکثر دانش آموزان بین 12 تا 24 ماه در ADTP می گذرانند. دانشجویان گرایش تجارت می‌توانند قبل از انتقال برای تکمیل مدرک تا 36 ماه در ADTP بمانند.

ساختار آموزشی دانشگاه سان وی مالزی

کلیک کنید

شرایط مورد نیاز پذیرش در ADTP 

ADTP (هنر)

برای رشته‌های تجارت، ارتباطات، فیلمسازی، علوم اجتماعی، هنرهای آزاد و گرایش‌های مرتبط:

  • SPM / O-Level/GCSE or IGCSE

گذراندن دوره با حداقل 5 ساعت اعتبار (شامل انگلیسی)

 

  •  گواهی امتحان واحد

گذراندن دوره با حداقل نمره 5 از مقطع B (شامل انگلیسی)

ADTP (علوم/مهندسی)

برای رشته‌های STEM: علوم، فناوری، مهندسی، ریاضیات، هوانوردی، علوم کامپیوتر، برخی از علوم اجتماعی، روانشناسی یا گرایش‌های مرتبط:

  • SPM / O-Level / GCSE یا IGCSE

 گذراندن دوره با حداقل 5 ساعت اعتبار (شامل انگلیسی و ریاضیات یا هر موضوع علوم)

 

  • گواهی امتحان واحد

گذراندن دوره با حداقل نمره 5 از مقطع B (شامل انگلیسی و ریاضیات یا هر موضوع علوم)

الزامات انگلیسی

  1.     آیلتس 5.0 یا معادل آن
  2.      برنامه انگلیسی فشرده سان وی (IEP): گذراندن سطح 4 با حداقل 50% دوره

لیست دانشکده های دانشگاه سان وی مالزی

کلیک کنید

لیست دانشگاه‌های مجاز برای انتقال

لیست دانشگاه‌های آمریکا که انتقال دروس دانشجویان سان وی را قبول می‌کنند:

Oregon .1

• Oregon State University (*National University No. 139)

• Portland State University (*National University Second Tier) 

• University of Oregon (*National University No. 111)

2. California

• California State University- Fresno (*Reg. University No. 44)

• University of Southern California (*National University No. 23)

• San Jose State University (*Reg. University No. 44)

3. Hawaii

• University of Hawaii – Manoa (*National University No. 159)

• Hawaii Pacific University (*Reg. University No. 87)

4. Arizona

• University of Arizona (*National University No. 120)

• Northern Arizona University (*National University Fourth Tier)

5. Utah

• University of Utah (*National University No. 129)

6. Montana

• Montana State University (*National University No. 183)

7. Colorado

• Colorado State University (*National University No. 124)

8. New Mexico

• University of New Mexico (*National University Second Tier)

9. Texas

• University of Texas – Arlington (*National University Second Tier)

• University of North Texas (*National University Second Tier)

• Texas A&M University – College Station (*National University No. 63)

• University of Houston (*National University Second Tier)

10. Oklahoma

• Oklahoma State University (*National University No. 132)

• University of Oklahoma (*Reg. University No. 25)

• University of Central Oklahoma (*Reg. University Second Tier)

11. Kansas

• University of Kansas (*National University No. 104)

• Wichita State University (*National University Fourth Tier)

12. Nebraska

• Creighton University (*Reg. University No. 1)

• University of Nebraska – Lincoln (*National University No. 104)

13. Minnesota

• University of Minnesota, Twin Cities (*National University No. 64)

14. Iowa

• Iowa State University (*National University No. 94)

• Drake University (*Reg. University No. 3)

• University of Iowa (*National University No. 72)

• University of Northern Iowa (*Reg. University No. 15)

15. Missouri

• University of Missouri – Rolla (*National University No. 94)

• University of Missouri – Kansas City (*National University Second Tier)

16. Louisiana

• Louisiana State University – Baton Rouge (*National University No. 124)

17. Illinois

• University of Illinois – Urbana – Champaign (*National University No. 47)

• Illinois Institute of Technology – Chicago (*National University No. 111)

• Southern Illinois University – Carbondale (*National University No. 183)

18. Wisconsin

• University of Wisconsin – Madison (*National University No. 45)

19. Michigan

• University of Michigan – Ann Arbor (*National University No. 29)

• Michigan State University (*National University No. 79)

• Western Michigan University (*National University No. 179)

• Michigan Technological University (*National University No. 117)

20. Indiana

• Purdue University – West Lafayette (*National University No. 56)

• Indiana University – Bloomington (*National University No. 75)

• Indiana University Purdue University – Indianapolis (*National University Second Tier)

21. Kentucky

• University of Kentucky (*National University No. 129)

22. Alabama

• University of South Alabama (*Reg. University No. 52)

23. Florida

• Florida Institute of Technology (*National University No. 159)

• Embry Riddle Aeronautical University (*Reg. University No. 10)

• University of Tampa (*Reg. University No. 26)

24. Georgia

• Georgia Institute of Technology (*National University No. 35)

25. Ohio

• Ohio State University – Columbus (*National University No. 56)

26. New York

• Cornell University (*National University No. 15)

• New York University (*National University No. 33)

• University at Buffalo – SUNY (*National University No. 120)

• SUNY – Binghamton (*National University No. 86)

27. Pennsylvania

• Pennsylvania State University (*National University No. 48)

• Lehigh University (National University No. 37)

• Philadelphia University (Reg. University (N) No. 61)

• Temple University (National University No. 132)

28. West Virginia

• West Virginia University (*National University No. 176)

29. Virginia

• University of Virginia – Charlottesville (*National University No. 25)

30. North Carolina

• North Carolina State University (*National University No. 111)

31. New Jersey

• Stevens Institute of Technology New Jersey (*National University No. 86)

• Rutgers, The State University of New Jersey (*National University No. 64)

32. Mississippi

• University of Mississippi (*National University No. 143)

33. Washington Central

• Washington University

لیست دانشگاه‌های کانادا که انتقال دروس دانشجویان سان وی را قبول می‌کنند:

1. British Columbia
• Simon Fraser University
• University of Victoria

2. Alberta
• University of Alberta
• University of Calgary

3. Saskatchewan
• University of Saskatchewan

4. Manitoba
• University of Manitoba – Winnipeg

5. Ontario
• Carleton University
• Trent University
• University of Windsor
• University of Waterloo
• York University
• Wilfrid Laurier University
• Ryerson University
• University of Guelph
• Laurentian University

6. Quebec
• McGill University – Montreal

7. Newfoundland
• Memorial University of
• Newfoundland

لیست دانشگاه‌های استرالیا که انتقال دروس دانشجویان سان وی را قبول می‌کنند:

Canberra .1
• Australian National University

New South Wales .2
• Charles Sturt University

Victoria .3
• Deakin University

Melbourne .4
• Victoria University

لیست دانشگاه‌های نیوزلند که انتقال دروس دانشجویان سان وی را قبول می‌کنند:

Wellington .1
• Victoria University of Wellington

لیست دانشگاه‌های انگلستان که انتقال دروس دانشجویان سان وی را قبول می‌کنند:

London .1
• Huron University
(Bloomsbury, London)
• Regent’s College
(Regent’s Park, London)

پذیرش دانشگاه سان وی مالزی با مشاوره شریف

‌مشاوره شریف این افتخار را دارد تا به تمامی علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه سان وی مالزی، خدمات استثنایی در رابطه با اخذ پذیرش تضمینی ارائه نماید.

مشاوره شریف پس از قریب به یک دهه تجربه‌ی فعالیت و ارائه خدمات در خصوص دانشگاه سان وی مالزی، بدون شک به عنوان قوی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت ایرانی ارائه‌دهنده خدمات دانشجویی فعال در این دانشگاه می‌باشد.

از جمله توانایی‌های منحصر به فرد مشاوره شریف می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • دارا بودن جامع‌ترین و بزرگترین بانک اطلاعاتی دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های زبان و مدارس بین‌المللی در مالزی‌‌
  • استفاده از با تجربه‌ترین مشاوران با اطلاعات به‌روز
  • شناخت بسیار دقیق از ساختار دانشگاه سان وی مالزی و تمامی دانشکده‌های آن
  • ارتباطات مستقیم با دانشکده‌ها، اساتید و کارکنان مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه سان وی مالزی
    همین حالا تماس بگیرید۲۲۸۴۰۱۴۰ – ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *