تماس فوری
پیام از طریق واتساپ
تاریخ و مکان آزمون آیلتس در مالزی

تاریخ + مکان آزمون آیلتس در مالزی

زمان مطالعه: 2 دقیقه
5/5 - (1 امتیاز)

وقتی تاریخ، مکان و هزینه آزمون آیلتس در مالزی را بدانید، می‌توانید با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش مستمر به موفقیت برسید. شرکت در آزمون IELTS مالزی، گامی حیاتی در راه شکوفایی استعداد، مهارت‌ و باز کردن دریچه های روشن برای آینده است. پس چرا منتظر مانده‌اید؟ با ما به جامعه بزرگ آیلتس مالزی بپیوندید و امکانات فراوانی که این سفر زبانی در اختیارتان قرار می‌دهد را کشف کنید. برای اطلاع از تاریخ، زمان و مکان آزمون آیلتس کشور مالزی با مشاوره شریف همراه شوید. 

از تاریخ آزمون آیلتس خبر نداری؟

اینجا رو کلیک کن

اطلاع از تاریخ و زمان آزمون آیلتس

آزمون آیلتس از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی در جهان است. سالانه بیشتر از 3 میلیون نفر در این آزمون بین المللی شرکت می‌کنند؛ چرا که IELTS فرصتی بی‌نظیر برای اثبات مهارت‌‌های شما در زبان انگلیسی است.

اطلاع از زمان‌بندی آزمون آیلتس برای هدف گذاری و برنامه ریزی در مسیر موفقیت، اهمیت زیادی دارد.

بر اساس تحقیقات برای موفقیت در آزمون آیلتس به طور میانگین نیازمند 200 ساعت مطالعه و تمرین هستید و هر روز تاخیر در شروع مطالعه، ممکن است شانس موفقیت شما را کاهش می‌دهد.

تاریخ آزمون IELTS مالزی 2023

قبل از آن که زمان آزمون آیلتس را بدانید، باید نوع آن را مشخص کنید. چون تاریخ آیلتس ۲۰۲۳ برای IELTS آکادمیک و جنرال متفاوت است.

تاریخ برگزاری آزمون آیلتس در کشورهای مختلف ممکن است متفاوت باشد. این تفاوت تاریخ، به خاطر تقویم آیلتس بین المللی، تعداد زیاد داوطلبان، و فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آزمون در کشورهای مختلف است. 

برگزاری آزمون آیلتس معمولاً توسط چندین سازمان انجام می‌شود، این سازمان‌ها زمان‌های مختلفی برای برگزاری آزمون در نظر می‌گیرند، که بستگی به زمان درخواست و تعداد داوطلبان دارد.

همچنین باید توجه داشت که در برخی از کشورها، امکان برگزاری آزمون آنلاین آیلتس نیز وجود دارد که به داوطلبان اجازه می‌دهد تا به راحتی از خانه خود آزمون را بدهند. این گزینه ممکن است در تمامی کشورها در دسترس نباشد و بستگی به زیرساخت‌های فناوری اطلاعات کشور و سیاست‌های سازمان‌های برگزار کننده آزمون دارد.

دوره آمادگی آزمون آیلتس در مالزی

کلیک کنید

مراکز برگزار کننده آیلتس در مالزی

آزمون های آیلتس در مراکز سراسر دنیا برگزار می‌شوند. در حال حاضر بیش از 500 مرکز در بیش از 130 کشور وجود دارد که برگزار کننده آزمون های IELTS می‌باشند.

مالزی نیز کشوری پر از فرصت‌های جذاب و چالش‌برانگیز برای زبان آموزان است. آزمون آیلتس در مالزی، دروازه‌ای به سوی فرصت‌های بی‌نهایت است. محیط انگلیسی زبان در مالزی می‌تواند برای زبان آموزان ماهر و آنهایی که در نظر دارند مهارت های زبان انگلیسی خود را به سطح بالاتری برسانند، یک فضای یادگیری فوق‌العاده است. 

برگزار کننده های آزمون آیلتس در مالزی بریتیش کنسول و آی دی پی هستند و شما می‌توانید برای شرکت در آزمون در کالج بریتیش کانسیل کوالالامپور، پیننگ، کوچینگ و کوتا کینابالو و مکان های دیگر مانند پتالینگ جایا، ملاکا و جوهور بارو تقاضای ثبت نام دهید.

مکان‌های شرکت در آزمون IELTS کشور مالزی 

شورای بریتانیا در مالزی آزمون های IELTS را در 16 مکان در 8 ایالت ارائه می‌دهد:

  1. کوالالامپور
  2. سلانگور
  3. پنانگ
  4. جوهور بارو
  5. ملاکا
  6. پراک
  7. ساراواک
  8. صباح

برای ثبت نام در آزمون آیلتس و شرکت در آن فرصت دارید در 19 تاریخ در آزمون شرکت کنید. 

لوکیشن تاریخ آزمون نوع آزمون هزینه
پنانگ 24 ژوئن 2023 آموزش عمومی آیلتس بر روی کاغذ 835 MYR
سلانگور 24 ژوئن 2023 آیلتس آکادمیک روی کامپیوتر 835 MYR
کوالالامپور 26 ژوئن 2023 آیلتس آکادمیک روی کامپیوتر 835 MYR
کوالالامپور 26 ژوئن 2023 آموزش عمومی آیلتس روی کامپیوتر 835 MYR

مرکز آزمون جدید در میری

7 ژانویه 2023، 25 مارس 2023 IELTS Regular on Computer (آموزش آکادمیک و عمومی) MYR 835

 مرکز آزمون جدید در سیبو

14 ژانویه 2023، 25 مارس 2023 IELTS Regular on Computer (آموزش آکادمیک و عمومی) MYR 835

موفقیت در آزمون آیلتس مالزی

مشاوره شریف پس از قریب به دو دهه فعالیت و ارائه خدمات در خصوص مدارس، دانشگاه ها و کالج های زبان مالزی، یکی از قوی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت ایرانی ارائه‌دهنده خدمات دانشجویی در این کشور است. 

شرکت در دوره های انگلیسی و آزمون آیلتس و تافل کالج های زبان مالزی، دروازه ورود شما به بهترین دانشگاه ها یا اخذ ویزای کار سراسر دنیا است. برای دریافت خدمات مربوط به یادگیری زبان انگلیسی و اخذ مدرک آیلتس در مالزی با کارشناسان مشاوره شریف در تماس باشید.  

همین حالا تماس بگیرید۲۲۸۴۰۱۴۰ – ۰۲۱

منبع:

https://www.britishcouncil.my/exam/ielts/dates-fees-locations

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *