تماس فوری
پیام از طریق واتساپ
دوره آمادگی آزمون آیلتس در مالزی

دوره آمادگی آزمون آیلتس در کالج زبان بریتیش کانسیل

زمان مطالعه: 4 دقیقه
4.9/5 - (9 امتیاز)

برای شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس در مالزی و کسب نمره بالا در این آزمون سرنوشت ساز با مشاوره شریف همراه شوید. ما اینجاییم تا شما را در مسیر موفقیت راهنمایی کنیم. معرفی و ثبت نام در بهترین کالج های زبان مالزی برای دانشجویانی که می‌خواهند جهان را از دریچه دیگری ببینند و تجارب تحصیلی خود را توسعه دهند. برای اتصال به فرصت های جهانی، شرکت در دوره‌های آمادگی آیلتس در مالزی را در اولویت قرار دهید. 

دنبال یک دوره خوب برای موفقیت آیلتس هستی؟

اینجا رو کلیک کن

چرا شرکت در دوره های آمادگی آیلتس در مالزی

شما هم جزء کسانی هستید که برای رسیدن به هر هدف بزرگی با آمادگی دقیق و کامل به دل میدان می‌زنید و تا برای کاری برنامه ریزی نکرده باشید اقدام به عمل نمی‌کنید؟ مشاوره شریف برایتان برنامه ویژه‌ای دارد. در این مقاله با معرفی بهترین دوره های آمادگی آیلتس در مالزی، در سفر شما به سمت موفقیت در آزمون آیلتس، همراه‌تان هستیم. 

چه به تازگی در این مسیر قدم گذاشته‌اید؛ و چه از گذشته دستی بر آتش داشته و می‌خواهید عیارتان را بسنجید، بهتر است قبل از شرکت در آزمون آیلتس، در یک دوره آمادگی شرکت کنید. می‌دانید چرا؟ برای اینکه آزمون IELTS نه تنها مجالی برای آزمودن میزان مهارت‌های زبان شماست، بلکه رینگ مسابقه نفسگیری است که نیاز به تمرکز و دقت بالا و کاهش فشار روانی و استرس دارد. 

شرکت در دوره آمادگی آیلتس برای آشنایی با فرمت آزمون، نکات مهم، تکنیک‌های پاسخ‌دهی و استراتژی‌های مدیریت زمان بسیار مؤثر است. با اینکار در روز آزمون با آمادگی کامل و خیال آسوده شرکت خواهید کرد.

معرفی بهترین دوره های آمادگی آزمون آیلتس مالزی

مالزی فقط یکی از کشورهای زیبای آسیایی نیست؛ بلکه قطب برتر تحصیلی و آموزشی است. وجود مراکز آموزشی معتبر و با کیفیت مانند کالج بریتیش کانسیل، کالج ELEC، کالج ELS و AWSOME این کشور را تبدیل به مکانی عالی برای آموزش زبان انگلیسی کرده است.پ

کالج‌های زبان مالزی با ارائه دوره‌های مختلفی مانند دوره آمادگی برای آزمون آیلتس، شما را برای این رقابت آماده می‌کنند تا بتوانید با اعتماد به نفس کامل در این آزمون شرکت کرده و بالاترین نمره را کسب کنید.

هر یک از این کالج‌ها با استفاده از روش‌ها و استراتژی‌های آموزشی خاص، مهارت‌های زبان انگلیسی دانشجویان را تقویت می‌کنند و شما را مسلط به شرایط شرکت در آزمون IELTS می‌کنند.

همه چیز درباره آزمون آیلتس مالزی

کلیک کنید

برنامه آمادگی آزمون IELTS در کالج بریتیش کانسیل

بریتیش کانسیل یک سازمان بین المللی بریتانیایی است که فعالیت‌های آموزشی متنوعی در سراسر جهان ارائه می‌دهد. این سازمان از طریق آموزش زبان انگلیسی، ارائه امتحانات بین‌المللی، برنامه‌های تبادل فرهنگی و غیره، روابط بین‌المللی را تقویت می‌کند.

کالج بریتیش کانسیل مالزی، همانند دیگر شعب بریتیش کانسیل در سراسر جهان، خدماتی مانند آموزش زبان انگلیسی برای کودکان، بزرگسالان، تجار، آزمون‌های بین‌المللی و غیره را ارائه می‌دهد. 

کسانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند با شرکت در دوره آمادگی برای آیلتس کالج بریتیش کانسیل توانایی‌های خود را بسنجند. 

کالج بریتیش کانسیل مالزی نیز از کالج های معتبری است که دوره آمادگی IELTS را برگزار می‌کند. مربیان مجرب و برنامه‌های آموزشی متنوع! شما می‌توانید مطابق میل و سلیقه و بر اساس نیازهای خود آموزش ببینید.

این کالج با استفاده از متدهای آموزشی مدرن و استاندارد، شما را برای چالش‌هایی که در آزمون IELTS روبرو خواهید شد، آماده می‌کند.

تیم آموزشی کالج بریتیش کانسیل از اساتید مجربی تشکیل شده که همیشه به دنبال راه‌هایی برای کمک به دانشجویان در کسب امتیازات بالا هستند. در این دوره با تکنیک‌های موثر برای موفقیت در چهار بخش آزمون IELTS یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن آشنا می‌شوید. این دوره به شما کمک می‌کند تا همراه با افزایش اعتماد به نفس‌، مهارت‌های زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید. 

دوره آمادگی آزمون IELTS در کالج ELEC

کالج ELEC مالزی، با استفاده از روش‌های نوین آموزشی می‌کوشد تا دانشجویان را برای کسب نتایج برتر در آزمون IELTS آماده کند.

کالج زبان ELEC مالزی، با داشتن برنامه‌ای جامع و منسجم برای آمادگی آزمون IELTS، به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا با اطمینان و اعتماد به نفس بالا در این آزمون شرکت کنند. مربیان کالج ELEC که همگی دارای تجربه و صلاحیت‌های لازم هستند، همواره در کنار شما هستند تا درک بهتر و کامل‌تری از مباحث و تکنیک‌های مورد نیاز برای موفقیت در آزمون IELTS پیدا کنید. 

در این دوره، شما با استراتژی‌های موثر برای موفقیت در هر یک از بخش‌های آزمون IELTS آشنا خواهید شد. تمرینات عملی و آزمون‌های دوره آمادگی این کالج، این فرصت را به شما می‌دهد که ضعف‌های خود را شناسایی کرده و روی آن‌ها کار کنید. این کالج توجه ویژه‌ای به نیازهای هر دانشجو، راه حل‌های خلاقانه و کاربردی ارائه می‌دهد. 

کالج ELS و دوره آمادگی IELTS

در کالج ELS، برنامه آموزشی کاملاً متناسب با سطح دانش زبان انگلیسی دانشجویان تدوین می‌شود. 

دوره‌های آمادگی IELTS این کالج به گونه‌ای طراحی شده‌ که پاسخگوی همه نیازهای دانشجویان برای موفقیت در این آزمون باشد. این کالج متعهد به ارائه آموزش‌های کاربردی و موثر، مبتنی بر استراتژی‌های نوین و اثبات‌شده‌ی آموزشی است.

مربیان کالج els متخصصانی کارآزموده و متعهد در امر زبان‌آموزی هستند که با طراحی برنامه‌های شخصی شده مهارت‌های شما را در خواندن، نوشتن، شنیدن و گفتار انگلیسی افزایش می‌دهند. به کمک تیم آموزش کالج زبان ELS به موفقیت در آزمون آیلتس بیندیشید و برای تحصیل و مهاجرت به مقاصد دلخواه‌تان آماده شوید. 

دوره آمادگی آیلتس کالج AWSOME 

کالج AWSOME مالزی یکی از مراکز آموزشی است که دوره‌های آمادگی آیلتس عالی دارد. روش‌های آموزشی نوآورانه و امکانات مدرن این کالج، جهانی پر از فرصت‌های ناب برای پیشرفت در زبان انگلیسی و کسب نمرات بالا در آزمون IELTS پیش روی شما قرار می‌دهد.

تکنیک‌های آموزشی متفاوت و هیجان انگیز کالج زبان AWSOME شما را برای مواجهه با چالش‌های آزمون IELTS آماده می‌کند. متخصصان حاذق و باتجربه‌ این مرکز آموزشی، با ارائه مشاوره و پشتیبانی مداوم در مسیر موفقیت‌تان در آیلتس همراه‌تان خواهند بود. 

دوره‌های آموزشی IELTS در کالج AWSOME به گونه‌ای طراحی شده‌ که تمرکز بر روی مهارت‌های زبانی حیاتی باشد. با استفاده از تمرین‌های عملی و واقع بینانه، آمادگی دانشجویان برای شرکت در آزمون IELTS به شکل چشمگیری افزایش خواهد یافت.

اما فعالیت‌های کالج AWSOME فقط به آمادگی برای آزمون IELTS محدود نمی‌شود. این موسسه توانایی را در شما برای شناسایی نقاط ضعف و قوت خود افزایش می‌دهد.  

دوره‌های آمادگی آیلتس کالج EMS

برای اثبات برتری خودتان در آزمون آیلتس نیاز به آموزش سیستماتیک، مداوم و تخصصی دارید. دوره آمادگی آیلتس کالج EMS مالزی این فرصت را به شما می‌دهد. در دوره آمادگی برای آیلتس کالج EMS تمرکز روی استراتژی‌های امتحان و تکنیک‌های یادگیری بهینه است. این دوره‌ی 80 ساعته شما را برای رسیدن به اهداف خود در آیلتس آماده می‌کند.

دوره‌های آمادگی آیلتس کالج EMS، مستقیماً تحت نظر دانشگاه کمبرج طراحی شده‌اند و از سطوح مقدماتی تا پیشرفته، همه‌ی نیازهای شما را پوشش می‌دهند. آشنایی کامل با محتوای آزمون در دوره مقدماتی، شما را با مهارت‌های زبانی لازم و استراتژی‌های موفقیت در آیلتس آشنا می‌کند.

دوره پیشرفته آمادگی برای آیلتس با ارائه جلسات تمرینی هفتگی، چهار مهارت اصلی زبان را تقویت خواهد کرد. این دوره مهیا کننده تجربه‌ واقعی از آیلتس است، که با تمرین و بازخورد سریع، نتیجه شما را به بالاترین سطح ممکن می‌رساند.

از این فرصت استفاده کنید و با ثبت‌نام در دوره آیلتس کالج EMS، خودتان را برای کسب نتایج باورنکردنی در آیلتس آماده کنید!

چگونگی شرکت در دوره‌ آمادگی آزمون IELTS

برای شرکت در دوره‌های آمادگی IELTS، ابتدا باید با کالج مورد نظر در ارتباط باشد تا شرایط ثبت نام را بدانید. تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعاتی مانند سطح زبان انگلیسی فعلی شما از مدارک لازم برای این مرحله است. پس از تایید ثبت نام و اخذ ویزا به طور رسمی دانشجوی کالج محسوب شده و می‌توانید در دوره‌های آمادگی IELTS شرکت کنید.

شما در این مسیر تنها نیستید، چون مشاوره شریف در کنارتان است تا تمام مراحل ثبت نام را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید. با یک تماس با کارشناسان مشاوره شریف علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان‌تان، بهترین کالج زبان مالزی را برای شرکت در دوره آمادگی آیلتس شناسایی خواهید کرد. 

موفقیت آزمون آیلتس در مالزی با مشاوره شریف

مشاوره شریف پس از قریب به دو دهه فعالیت و ارائه خدمات در خصوص مدارس، دانشگاه ها و کالج های زبان مالزی، به عنوان قوی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت ایرانی ارائه‌دهنده خدمات دانشجویی فعال در این کشور است. 

شرکت در دوره های انگلیسی و آزمون آیلتس کالج های زبان مالزی دروازه ورود شما به بهترین دانشگاه ها و اخذ ویزای کار سراسر دنیا است. برای دریافت خدمات مربوط به یادگیری زبان انگلیسی و اخذ مدرک آیلتس در مالزی با کارشناسان مشاوره شریف در تماس باشید.  

همین حالا تماس بگیرید۲۲۸۴۰۱۴۰ – ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *