تماس فوری
پیام از طریق واتساپ
ساختار آموزشي دانشگاه LIMKOKWING

ساختار آموزشی دانشگاه LIMKOKWING مالزی

زمان مطالعه: 7 دقیقه
5/5 - (1 امتیاز)

ساختار آموزشی دانشگاه LIMKOKWING! از پردیس دانشگاهی هنر مالزی که شعبه‌ای از دانشگاه لندن بریتانیا است چه توقعی دارید؟ ساختار آموزشی جذاب و نوآورانه منطبق با آخرین دستاوردهای فناوری و اموزشی دنیا؛ محیطی پویا و خلاقانه برای دانشجویان مشتاق هنر nv با بالاترین سطح دانش و تجربه! ساختار آموزشی دانشگاه LIMKOKWING مالزی مبتنی بر عملکرد است. به این معنا که دروس تئوری را به صورت عملی و در پروژه‌های گروهی به چالش می‌کشاند. برای آشنایی بیشتر با ساختار آموزشی دانشگاه هنر مالزی با ما همراه شوید.

می خوای همه چیز رو درباره دانشگاه هنر بدونی؟

اینجا رو کلیک کن

همه چیز درباره ساختار آموزش دانشگاه LIMKOKWING

دانشگاه لیم کونگ وینگ یکی از معتبرترین دانشگاه‌های مالزی است که به دانشجویان فرصتی برای دریافت آموزش با کیفیت و ارتقاء مهارت‌ می‌دهد. ساختار آموزشی دانشگاه LIMKOKWING مالزی بر پایه روش‌های جدید، نوین و آموزش‌های پروژه‌محور پایه ریزی شده است. طوری که دانشجویان به صورت عملی با مسائل واقعی روبرو می‌شوند و راهکارهایی برای حل آنها ارائه می‌دهند. این کار باعث می‌شود که دانشجویان به علاوه تئوری‌های اساسی، تجربه عملی و مهارت‌های کاربردی را دریافت کنند.

همچنین دانشگاه لیم کونگ وینگ به دانشجویان فرصت می‌دهد تا با استفاده از تکنولوژی‌های جدید و نوین از بهترین روش‌های یادگیری بهره‌مند شوند. سامانه‌های آموزشی آنلاین نیز در افزایش مهارت دانشجویان تأثیر زیادی دارد. 

ساختار آموزشی دانشگاه لیم کونگ وینگ مالزی، بر پایه مفهوم یادگیری مستمر و به روز شده است که به دانشجویان فرصتی مناسب برای پیشرفت و توسعه مهارت‌های خود می‌دهد.

دانشگاه Limkokwing صرفاً در رشته هاي مهندسي معماری ،مورد تائيد وزارت علوم تحقيقات و فناوري جمهوري اسلامي ايران مي باشد.

شعبه دانشگاه سایبرجایا

فضای دانشگاه Limkokwing مالزی که با صرف هزینه بسیار ساخته شده و با واحدهای تجاری ممتاز و تجهیزات پیشرفته امروزی تکمیل گردیده، نظر هر بازدید کننده ای را بخود جلب می کند. فضای خلاقانه ی سایبرجایا کاملا به امکانات حرفه ای مجهز شده که با برنامه آموزشی “صنعت در دانشگاه” هماهنگی دارد.

لیم کوک وینگ سايبرجايا

دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing سايبرجايا بيش از شش هزار دانشجو از 90  كشور جهان را در خود جاي داده است. جاي تعجب نيست كه دانشكدهِ اصلی در مالزي پرتحرك، چند فرهنگي و بين‌المللي است.

در واقع دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing بين‌المللي‌ترين دانشگاه در مالزي است. وتعجبي ندارد كه دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing در سال 2003 جايزهِ بيشترين پذيرش دانشجويان خارجي را از وزارت آموزش مالزي دريافت كرد و در سال 2002نيز جايزهِ برتري صادراتي را از وزارت صنايع و بازرگاني دريافت كرد.

در دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing  تعداد 34 كلوپ وجود دارند كه نمايانگر دانشجويانی از كشورهاي مختلفي مانند بتسوانا، چين، اندونزي، هند، ايران و سرسلانكا هستند. اعضاي اين كلوپ‌ها در فعاليت‌هاي ورزشي، فرهنگي، مذهبي و رسومي در داخل و حارج دانشگاه شركت دارند و محيطي متنوع ايجاد مي‌كنند.

اين تلفيق چند مليتي توجه كارشناسان آموزش و پرورش، حرفه‌اي‌ها، صاحبان صنايع ابتكاري، شركت ‌هاي جهاني و حتي افراد برجستهِ جهان را به خود جلب كرده است. دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing ميزبان وزراي كشورهاي خارجي، خانواده‌هاي سلطنتي، سفرا و مقامات شركتي بسياري بوده است.

از جمله افراد مهمي كه از دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing ديدن كرده‌اند دوك يورك، شاهزاده اندرو، دوسش گلاسستر، نخست وزير سينت وينست و گرنادينس، دكتر رالف اي گنسالوس، و وزير آموزش و پرورش مالديو دكتر محمود شوقي هستند.

فرصت‌های شغلی دانشگاه LIMKOKWING مالزی

فارغ‌التحصيلان لیم کوک وینگ تقريبا بلافاصله پس از اتمام تحصيل كار پيدا مي‌كنند. از آنجائیکه دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing اعتبار بسياري دارد موفق‌ترين دانشجويان ما معمولا توسط شركت‌هاي مختلفي كه به دنبال كارمندان ماهر و زيرك هستند سريعا جذب مي‌شوند.

آموخته های خود را افزایش دهید. دنیا می تواند کلاس درس شما باشد.

کلاس جهانی در حقیقت روش جدید آموزشی است که در آن شما قادرید تحصیلات خود را چند کشور دیگر دنبال کنید. این روش، تجربه ای متفاوت و ابداعی است و برای دانشجویانی طراحی شده است که قصد دارند با مشکلات موجود در بازارهای جهانی از نزدیک روبرو شوند.

بعنوان یک دانشجو، شما قادر خواهید بود ارزش دوره ای را که می گذرانید افزایش دهید، زیرا دروس خود را در کشوری انجام می دهید که به تجربیات آموزشی شما در رشته مورد نظرتان خواهد افزود.

برای مثال اگر شما دانشجوی بازرگانی هستید، می توانید دروس خود را در ژنو در سوئیس که در زمینه مدیریت بازرگانی و امور مالی شهرت دارد، بگذرانید. در کنار برقراری ارتباطات موثر در شبکه های کاری، اطلاعات حیاتی در مورد فرهنگ بازرگانی در اروپا بدست می آورید.

سپس برای ترم بعد می توانید دروس خود را به لندن منتقل کنید و در حالیکه اطلاعاتی مهم برای پروژه های آینده کسب می کنید، دنیای تجارت را از زاویه دیگری ببینید.

هر روز با دانشجویانی از سراسر دنیا در تعامل خواهید بود. قرار گرفتن در معرض فرهنگ های گوناگون و کسب تجربه های خلاق و ابداعی شما را به شخصیتی کاملا بین المللی، مصصم و دارای دانش تبدیل می کند.

مدارج و اعتباری که کسب کرده اید باعث می شود، کارفرما از شما تصویر شخصی با مهارت های مناسب در ذهن داشته باشد. کافرمایان همیشه به دنبال فارغ التحصیلان با دانش و مهارت بیشتر هستند که با فرهنگ دیگر کشورها آشنایی داشته و بتواند بسرعت ارتباطات تجاری مناسب برقرار کند.

دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing از شبکه ای جهانی با دسترسی به دانشگاه هایی در 5 قاره برخوردار است که می توانید در هر یک از دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing دروس خود را بگذرانید.

این فرصت را دارید که در دو رشته فارغ التحصیل شوید

در حالی که واحدهای درسی خود را برای اخذ مدرک می گذرانید، می توانید در دیگر رشته آکادمیک در یکی از شرکای دانشگاهی نيز تحصیل کنید.

فرصت های کاری خود را افزایش داده و در هر نقطه ای از دنیا که می خواهید، کار کنید

تجربه یادگیری در محیط های جهانی می تواند مسیرهای کاری گسترده ای را در نقاط مختلف جهان برای ایجاد کند. شبکه ای جهانی از دوستان و قرار گرفتن در معرض محیط جهانی دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing به شما قابلیت هایی را می دهد که کارفرمایان بدنبال آن هستند.

با تحصیل در دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing به فردی تبدیل می شوید که همه بدنبال آن هستند، شخصی که در حل مشکلات خلاقانه عمل می کند و همانند ثروتی برای هر سازمانی است، چه آن سازمان دولت باشد، چه سازمان چند ملیتی، چه تولید کننده و یا چه یک شرکت خدماتی.

امکانات رفاهی و آموزشی دانشگاه لیم کوک وینگ

کلیک کنید

فرهنگ کسب جوایز دانشگاه LIMKOKWING مالزی

دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing اندکی بیش از یک دهه از شروع به کارموفق به کسب نشان دانشگاه از طرف وزارت شد که این نشان در واقع به معنای طلایه دار بودن آن در زمینه تحصیلات وتکنولوژی خلاق می باشد. کسب نشان دانشگاه این امکان را به دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing داده است که مالزی را در نقشه بین المللی بعنوان مرکز آموزش برتر مطرح کند.

دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing بی شک کمک های زیادی به بالا بردن وجهه آموزشی کشور در راستای اهداف مالزی در جهت حضور ی متمایز در سطح جهان نموده است. هم دولت و هم بخش صنعت هردوبه تلاشهای دانشگاه در این زمینه کاملا واقف هستند.

ازآن جمله می توان به اهدای جایزه برتری صادرات (خدمات) سال 2002 ازطرف وزارت صنعت وتجارت بین الملل به دانشگاه اشاره کرد.

انجمن ملی موسسات آموزشی خصوصی، به نوبهِ خود جایزه برتری تحصیلات خصوصی را به خاطر تلاشهای دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing در جهت “نوآوری و بالا بردن استانداردهای صنعت” به این دانشگاه اعطا نموده است.

با توجه به موقعیت استراتژیک دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing که درمهمترین بخش قطب IT سایبرجایا واقع شده به نظر می رسد که اتفاقهای بزرگتری انتظار دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing را می کشد. دانشگاه دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing با تحصیلات خلاق جامع خود به همراه امکانات پیشرفته بهترین شرایط را برای ذهن خلاق جوانان فراهم آورده است. چنین فرمولی نمی تواند اشتباه باشد – خصوصا در شرایطی که دانشگاه از وجود فردی که نامش یادآور نوآوری در منطقه است استفاده می برد. ریاست دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing، پروفسور امریتوس تان سری داتو، دکتر دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing، بیش از 30 سال در جهت ترویج نوآوری وکسب نشان تجاری تلاش کرده و کاملا از چگونگی تربیت فارغ التحصیلانی ممتاز برای محیطی جهانی آگاه است.

با پررنگ شدن جنبه بین المللی دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing امکان پیشرفت در تمامی زمینه ها در دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing بیشتر شده است. دانشجویان دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing می توانند دوستانی از نقاط مختلف دنیا داشته باشند و این امر در موفقیت در محیط بسیار رقابتی جهانی به آنان کمک می کند.

در دنیای امروز تکنولوژی و رقابت سمت و سوی تجارت را مشخص می کنند. برخورداری از امتیاز رقابت مستلزم آمیختن هنر، تجارت و تکنولوژی است. در نتیجهِ این شرایط صنایع خلاق و نوآور رشد سریعی خواهند داشت و اهمیت آنان در اقتصاد داخلی به طور فزاینده مورد تاکید قرار می گیرد.

پاسخ دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing به این نیاز پرورش فارغ التحصیلان خلاقی است که جامعه دانش محور آینده را می سازند.

تان سری لیم می گوید: ” این کاری است که ما در دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing انجام می دهیم.”. ” هر کاری که ما در اینجا انجام می دهیم باعث ایجاد بدعتی می گردد. دانشجویان ما با توجه به کارهای تحقیقاتی که انجام می دهند به طور مستقیم در ارتباط با صنعت می باشند. در واقع ما در اینجا محصولات و خدمات واقعی برای صنعت طراحی می کنیم”.

دانشجويان بين المللی

دانشجويان بين‌المللي دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing در دانشكده‌هاي مختلف، همه اين دانشگاه خلاقيت-مدار را تحسين مي‌كنند.در اينجا ليست كشورهایی که دانشجویانی از آن کشور ها در دانشگاه هستند آمده است.

كشورها موجود در دانشگاه

1

افغانستان

32

ایران

63

فیلیپین

2

آلبانی

33

عراق

64

قطر

3

الجزیره

34

ایرلند

65

روسیه

4

آرژانتین

35

ایتالیا

66

رواندا

5

استرالیا

36

ژاپن

67

عربستان

6

بنگلادش

37

عمان

68

سیچلز

7

بوسنی

38

قزاقستان

69

سنگاپور

8

بوتسوانا

39

کنیا

70

سومالی

9

برونئی

40

کویت

71

آفریقای جنوبی

10

کمبوجیه

41

لبنان

72

کره جنوبی

11

کانادا

42

لوسوتو

73

اسپانیا

12

چین

43

لیبیا

74

سریلانکا

13

کونگو

44

ماسائو

75

سودان

14

دانمارک

45

مقدونیه

76

سوئد

15

جیبوتی

46

ماداگاسکار

77

سویس

16

مصر

47

مالایی

78

سوریه

17

اریتره

48

مالدیف

79

تانزانیا

18

اتیوپی

49

مالی

80

تایلند

19

فیجی

50

موراتیس

81

ترینیدا

20

فنلاند

51

مغلستان

82

تونس

21

فرانسه

52

مراکش

83

ترکیه

22

قنا

53

میانمار

84

اوگاندا

23

آلمان

54

نپال

85

انگلستان

24

یونان

55

هلند

86

آمریکا

25

گینه

56

نیوزیلند

87

ازبکستان

26

گوانا

57

نیجریه

88

ونزوئلا

27

هنگ کنگ

58

نروژ

89

ویتنام

28

مجارستان

59

عمان

90

یمن

29

ایسلند

60

پاکستان

91

زیمباوه

30

هند

61

فلسطین

 

31

اندونزی

62

پرو

 

نقش پیشگام در تغییر نگرش ها

دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing که در آن تربیت نیروهای آگاه با هدف افزایش هر چه بیشتر ظرفیت سرمایه انسانی انجام می شود که این شرایط نه تنها به بهبود مهارتهای کارمندان شرکتی منجر می شود بلکه باعث اصلاح نگرش به خدمت رسانی به جامعه نیز می شود.

از نظر ACCIM  دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing و مرکز خلاقیت در طراحی مالزی در واقع پیشگامان ایجاد تغییر در نگرش ها و تحقیقات کاربردی فن آوری خلاق هستند و در نتیجهِ تلاشهای آنها فضای مالزی به یک فضای رقابتی و کیفیت مدار تبدیل شده است

  • تان سری ویلیام چنگ هنگ جم
  • رئیس اتاق بازرگانی چین و مالزی
  • انجمن پسا-تولید و انیمیشن مالزی

دانشجویان لیم کوک وینگ پدید آورنده موج رقابت

وجود موسساتی همچون دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing برای تداوم رشد  ضروری هستند. دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing تا کنون به مالزی کمک های چشمگیری کرده تا این کشور بتواند همگام با سایر کشورها در این عرصهِ پویا پیشروی کند.

بسیاری از دانشجویان دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing موج جدیدی در این عرصه ایجاد کرده اند و به دلیل تلاشهای الهام برانگیزشان، در رقابتهای مهمی همچون نهمین جشنواره تصویری مالزی موفق به کسب جایزه شده اند.

برخی از بهترین استعدادهای مالزی در این زمینه، متعلق به دانشجویان دانشگاه لیم کوک وینگ Limkokwing است که توانسته اند حضور خود را این عرصه به نمایش بگذارند.

لیست رشته و شهریه دانشگاه لیم کوک وینگ مالزی

کلیک کنید

 لیست جوایز و افتخارات دانشگاه سال 2007 

  • جایزه ویژه ی جهانی سازی آموزش در مالزی از سوی وزارت تحصیلات تکمیلی، مالزی
  • جایزه بین المللی کیفیت، لندن 2007
  • جایزه ی بین المللی پلاتینوم قرن در عصر کیفیت از سوی موسسه ی راهبری خلاق تجاری مادرید، ژنو، سوییس
  • درجه استادی افتخاری از سوی آکادمی مدیریت شهری و کشوری مسکو، روسیه
  • درجه استادی افتخاری از سوی دانشگاه تیمز ولی
  • شخصیت ویژه سال، آسیا اقیانوسیه- جایزه مارک ها

 سال 2006LIMKOKWING جوایز و افتخارات دانشگاه 

  • مدیر برگزیده سال در تولید مارک- انجمن تجاری مالزی کانادا
  • جایزه طلای جهانی برای فعالیت هایی با کیفیت جهانی- موسسه ی راهبری خلاق تجاری، پاریس
  • جایزه جهانی خلاقیت- انجمن مدیریت آکسفورد، آکسفورد، بریتانیا
  • مهارت صنعتی در آموزش- انجمن تجاری مالزی کانادا
  • مهارت در تکنولوژی اطلاعات (آموزش های مالتی مدیا)- نقد تجارت فناوری
  • دکترای افتخاری آموزش- دانشگاه شرق لندن
  • جایزه دستاوردهای یک عمر فعالیت برای تلاش های انسانی الهام بخش نوآوری و خلاقیت 2006 – نقد تجارت فناوری
  • دکترای افتخاری حقوق مدنی و درجهِ استاد افتخاری برای کرسی مدیریت خلاقدانشگاه اروپایی، بارسلونا

سال 2005

  • جایزه ارنست و یانگ به عنوان بنیانگذار سال مالزی
  • جایزه ارنست و یانگ به عنوان بهترین بنیانگذار سال
  • ورود به آکادمی جهانی بنیانگذار سال، مونته کارلو
  • جایزه سفیر صلح از سوی فدراسیون جهانی صلح و فدراسیون بین المللی و بین مذاهب صلح جهانی
  • جایزه سفیر صلح مالزی، مرکز سان یات سن برای صلح و آموزش

1990-2004

  • جایزه ی بزرگداشت ویژه برای نقش وی در کنفرانس جهانی صلح در کوالا لامپور، موسسه ی روابط عمومی مالزی
  • شخصیت تبلیغاتی سال، انجمن تبلیغات مالزی
  • جایزه دستاوردهای یک عمر فعالیت برای التزام به کیفیت بالای آموزش- مجله ی ADOI
  • جایزه بورسیهِ ممتاز، 2002 ، از سوی مدرسه عالی مدیریت پاریس
  • جایزه مهارت در آموزش خصوصی، انجمن ملی موسسات آموزش خصوصی، مالزی
  • جایزه ممتاز صادرات، وزارت صنعت و تجارت بین المللی مالزی
  • دکترای افتخاری طراحی، دانشگاه RMIT ، استرالیا
  • موفق ترین مدیر اجرایی سال در روابط عمومی، موسسه روابط عمومی مالزی
  • دکترای افتخاری ادبیات، دانشگاه تکنولوژی کرتین، پرث، استرالیا
  • دکترای افتخاری حقوق، دانشگاه هرتفوردشایر، بریتانیا
  • عنوان افتخاری عضو پیوسته، موسسه تکنولوژی اوکلند
  • جایزه عضویت افتخاری، موسسه ی مدیران مالزی
  • مرد سال، مجله ی زنان شاغل

 

افتخارات ملی و میهنی

  •  اهلی مانکا نگارا، نشان شوالیه (درجه ی 5)، ژوئن 1982، اعطا شده توسط سلطان مالزی
  • درجه داتو پادوکا ماهکوتا سلانگور، شوالیه (داتو)، اعطا شده از سوی سلطان سلانگور، 1985
  • جوهان ستیا نگارا، نشان شوالیه (درجه 3)، ژوئن 1989، از سوی سلطان مالزی
  • جوهان ستیا نگارا، نشان شوالیه (درجه 2)، ژوئن 1991، از سوی سلطان مالزی
  • پانگلی ما ستیا ماهکوتا (تان سری)، شوالیه، ژوئن 1995، از سوی سلطان مالزی

صنعت دانشگاه

  • دکترای افتخاری تایید شده در مدیریت بازرگانی، 2006، انجمن مدیریت آکسفورد، آکسفورد، بریتانیا
  • دکترای افتخاری در آموزش، 2006، دانشگاه شرق لندن، بریتانیا
  • پروفسور بازنشسته با افتخارات در مدیریت خلاقیت، 2006، و دکترای حقوق مدنی، درجه افتخاری، 2006، از سوی هیئت امنای دانشگاه اروپایی، بارسلونا، اسپانیا
  • دکترای افتخاری طراحی، دانشگاه RMIT، استرالیا
  • دکترای افتخاری ادبیات، دانشگاه تکنولوژی کرتین، پرث، استرالیا
  • دکترای افتخاری حقوق، 1994، دانشگاه هرتفوردشایر، بریتانیا
  • عنوان افتخاری عضو پیوسته، 1993، موسسه ی تکنولوژی اوکلند
  • جایزه ی عضویت افتخاری، 1992، موسسه ی مدیران مالزی

خدمات اجتماعی/مسئولیت ها (از گذشته تا بحال)

  • رئیس – بنیاد جهانی صلح مالزی
  • رئیس – انجمن مالزی- آمریکا
  • رئیس – موسسه مدیران مالزی
  • رئیس – انجمن معلولیت های شدید ذهنی
  • رئیس – شورای ارتباطات موثر
  • بنیانگذار/ رئیس سابق- بنیاد کنسر لینک
  • معاون – انجمن مالزیایی ملل متحد
  • معاون – انجمن هلال احمر مالزی
  • مشاور – انجمن تولیدکنندگان کفش در مالزی
  • مشاور – مرکز ملی علوم
  • -مشاور – انجمن مارک های مالزی
  • عضو پیوسته- موسسه روابط عمومی، مالزی
  • عضو – شورای تحصیلات عالی مالزی
  • عضو – شورای فرهنگ و هنر مالزی
  • عضو – شورای جایزه مهارت صنعتی در وزارت صنعت و تجارت بین المللی مالزی
  • عضو – شورای ملی خلاقیت
  • عضو – شورای ملی تحصیلات تکمیلی
  • عضو – شورای تجاری مالزی
  • عضو – اتاق بازرگانی کوالالامپور
  • عضو – راهکارهای ابتکاری تجاری، مادرید
  • عضو – شرکت توسعه ی مالتی مدیا (MDeC)
  • صاحب کرسی – کنسرسیوم جهانی همکاران دانشگاهی
  • هیئت امنا – هیئت توسعه ی صنایع دستی مالزی
  • هیئت امنا – گالری ملی هنر
  • داور – جایزه خلاقیت آسیا
  • رئیس هیئت داوران – جایزه بنیانگذار جوان و خلاق 2007، اتاق فرعی بین المللی (بنیانگذار کلان – شهری، مالزی(
  • داور جایزه مجله انجمن ناشران مالزی، 2007
  • داور جایزه مهارت صنعتی در وزارت صنعت و تجارت بین المللی مالزی، 2006
  • داور جایزه خلاقیت آسیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *