تماس فوری
پیام از طریق واتساپ
معرفی دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی

دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی

زمان مطالعه: 10 دقیقه
4.8/5 - (59 امتیاز)

در دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی به‌روز تحصیل کنید! در دانشگاه تیلورز مالزی، 13 دانشکده‌ی تخصصی گرد هم آمدند تا مجموعه‌ای قوی و غنی از آموزش جهانی را ارائه دهند. اعتبار جهانی دانشکده‌های تیلورز، شما را شگفت‌زده می‌کند! با تحصیل در دانشگاه تیلورز مالزی، سریع‌تر از عقربه‌های ساعت حرکت کن!

مشاوره شریف در این مقاله با معرفی دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی، شما را با جزئیات تکمیلی دانشکده‌های دانشگاه تیلورز آشنا می‌کند…

میخوای بدونی کدوم رشته‌ بخونی بهتره؟

اینجا رو کلیک کن

دانشگاه تیلورز Taylor’s بعد از سپتامبر 2020، در طبقه‌بندی وزارت علوم ایران در لیست دانشگاه‌های خوب قرار گرفته است و در کلیه مقاطع تحصیلی و رشته‌ها، مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

با تحصیل در دانشگاه تیلورز مالزی، شما می‌توانید یک سال در مالزی و دوسال آخر کارشناسی خود را انتقالی بگیرید و در دانشگاه‌های پارتنر تیلورز در کشورهای انگلستان، استرالیا و کانادا ادامه تحصیل دهید.

دانشکده معماری در دانشگاه تیلورز مالزی

معماری را باید با دل‌وجان آموخت! چراکه از معرفت سرچشمه می‌گیرد و در مرحله‌ی اجرا با طبیعت پیوند می‌خورد. اساتید دانشکده معماری تیلورز، موشکافانه و با ظرافت تمام، ابعاد فنی و هنری رشته‌های معماری را به دانشجویان تیلورز آموزش می‌دهند.

چه بسا دانشگاهیانی در جهان باشند که از معماری، فقط سختی کار را برجسته می‌کنند و ظرافت هنری رشته‌ها را در خفقان نگه‌می‌دارند. با این حال، نفس عمیق بکشید! اینجا در این فاکتور از دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی، آینده‌ی معماری، به روشنی روز است!

حمایت هیئت‌های اعتباربخشی نقشه‌برداران از رشته‌های معماری تیلورز

  • تمام رشته‌های معماری تیلورز توسط هیئت معماران مالزی (LAM) مورد تأیید است.
  • رشته سنجش کمیت (QS)، توسط هیئت نقشه‌برداران کمیت مالزی (BQSM) مورد تأیید است.
  • رشته سنجش کمیت (QS)، توسط مؤسسه سلطنتی نقشه‌برداران مجاز (RICS) مورد تأیید است.
  • رشته سنجش کمیت (QS)، توسط انجمن نقشه‌برداران کمیت اقیانوس آرام (PAQS) مورد تأیید است.

قطعاً قصدمان از رو کردن اعتبارنامه‌های دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی، چیزی فراتر از یک نمایش نوشتاری است! آنچه در این مرحله به آن نیاز دارید، حس اطمینان و امنیت شغلی است. فرآیندی که با حمایت هیئت‌های حرفه‌ای داخلی و بین‌المللی از رشته‌های معماری دانشگاه تیلورز، به سرانجام خواهد رسید.

در واقع دانشگاه تیلورز با اخذ تأییدیه از هیئت معماران مالزی (LAM)، اولین دانشگاه خصوصی است که این اعتبار را دریافت نموده؛ پس زمانی که از دانشکده‌ی معماری تیلورز صحبت می‌کنیم؛ بدانید چه خبر است!

شگفتانه‌ی دیگر اینکه: فارغ‌التحصیلان رشته سنجش کمیت از دانشگاه تیلورز، به پشتوانه اعتبارنامه‌های RICS و PAQS، در سطح استانداردهای بین‌المللی شناخته می‌شوند. این یعنی شرایط ورود به بازار کار برای شما در بیش از 140 کشور دنیا فراهم است.

در رابطه با سایر رشته‌های معماری نیز می‌توان بسیار امیدوار بود. چراکه با اتمام موفقیت‌آمیز هرکدام از رشته‌های دانشکده معماری تیلورز، عضو هیئت نقشه‌برداران مالزی (BQSM) خواهید شد!

مشاوره شریف؛ با نظر به الزامات سختگیرانه‌ی ورود به رشته‌های معماری تیلورز، پذیرش شما را در دانشگاه تیلورز مالزی، تضمین می‌کند.

شرایط انتقال به دانشگاه‌های انگلستان و استرالیا

اینجا رو کلیک کن

دانشکده زیست‌پزشکی در دانشگاه تیلورز مالزی

دانشکده زیست‌پزشکی در دانشگاه تیلورز مالزی

قدر اساتید دانشکده زیست‌پزشکی تیلورز را بدانید؛ البته باید خودتان بروید و تجربه کنید! دانشکده زیست‌پزشکی به واسطه‌ی دانشگاهیان خبره و رهیافت‌های هوشمندانه، یک حامی قدرتمند برای شماست…

در این دانشکده، شما مجبور به یادگیری نیستید! بلکه در یک محیط یادگیری محرک و حمایت کننده، برای یادگیری بیشتر و رقابت سالم، داوطلب خواهید شد. چه بسا امکانات آموزشی و تحقیقاتی درجه یک دانشکده زیست پزشکی، شما را برای آموزش حرفه‌ای و انجام تحقیقات پیشگامانه، ترغیب کند.

دانشکده‌ی زیست پزشکی تیلورز، با پیوندهای استراتژیک خود با اعضای صنعت و نهادهای حرفه‌ای، به عمق صنعت زیست پزشکی ریشه دوانده و ارائه‌ی بهترین خروجی را تضمین می‌کند. این دانشکده همچنین با ایجاد پلتفرم‌های قوی برای تجاری‌سازی تحقیقات، فرصت‌های زیادی را برای پیوست با صنعت و اشتراک گذاری برنامه‌ها فراهم نموده است. هدف از این همکاری، به‌روزرسانی رشته‌های زیست‌پزشکی تیلورز، منطبق با آخرین نیازهای صنعت است. مشاوره شریف؛ کیفیت آموزش در دانشگاه تیلورز Taylor’s را تضمین می‌کند، پس هرچه سریع‌تر برای اخذ ویزای تحصیلی مالزی اقدام کنید.

در صورت تمایل، شرایط انتقالی برای رشته‌های زیست‌پزشکی تیلورز به دانشگاه‌های پارتنر در انگلستان، استرالیا و کانادا فراهم است.

دانشگاه‎‌های طرف قرارداد انتقالی در انگلستان، استرالیا و کانادا:

دانشگاه‌های پارتنر در انگلستان

  • UNIVERSITY OF BIRMINGHAM
  • UNIVERSITY OF SHEFFIELD
  • UNIVERSITY OF DUNDEE
  • UNIVERSITY OF THE WEST OF ENGLAND
  • UNIVERSITY OF BRISTOL
  • UNIVERSITY OF LEEDS
  • UNIVERSITY OF READING

دانشگاه پارتنر در کانادا

  • ACADIA UNIVERSITY

دانشگاه‌های پارتنر در استرالیا

  • AUSTRALIA
  • UNIVERSITY OF TECHNOLOGY SYDNEY
  • GRIFFITH UNIVERSITY
  • QUEENSLAND UNIVERSITY OF TECHNOLOGY
  • UNIVERSITY OF SOUTH AUSTRALIA
  • DEAKIN UNIVERSITY
  • ROYAL MELBOURNE INSTITUTE OF TECHNOLOGY (RMIT)
  • THE UNIVERSITY OF ADELAIDE

دانشکده بیزنس در دانشگاه تیلورز مالزی

مشاوره شریف، با افتخار بزرگ‌ترین و پویاترین دانشکده‌ی مدیریت کسب و کار در مالزی را معرفی می‌کند: “دانشکده بیزنس در دانشگاه Taylor’s مالزی”.

دنیای تجارت پر از فراز و نشیب‌هایی است که افراد بی‌تجربه را در گردآب توهم‌هایشان فرو می‌برد. با تحصیل بیزنس در دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی، ریسمان محکمی ببافید تا حضورتان در کسب و کار جهانی همیشگی باشد.

تیلورز در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS در سال 2021، بر اساس رشته‌های مدیریت کسب و کار به عنوان دانشگاه خصوصی برتر، موفق به اخذ رتبه‌ی 150 در سطح جهانی و رتبه اول در مالزی شد.

دانشگاه تیلورز مالزی از زمان تأسیس دانشکده بیزنس در سال 1993، تاکنون مدارک تجاری بین‌المللی بسیار شناخته شده‌ای از دیپلم تا لیسانس، کارشناسی ارشد و دکتری (PhD) ارائه داده است. رشته‌های ارائه شده برای فارغ‌التحصیلان در جهت پیشروی در عرصه جهانی، چه به عنوان رهبران آینده شرکت‌ها و چه به عنوان صاحبان کسب و کار موفق، جای پایی محکم فراهم می‌کند.

برای به قله رسیدن باید از دامنه شروع کنید! قدم به قدم مدیریت کسب و کار را یاد بگیرید و با کوله باری از تجربه پا به عرصه‌ی رقابت بگذارید. با تحصیل در دانشکده بیزنس تیلورز، برای رویایی با دنیای تجارت آماده می‌شوید؛ پس فرصت را از دست ندهید…

در دانشکده بیزینس تیلورز، شما در انتهای فارغ‌التحصیلی دو مدرک معتبر دریافت می‌کنید؛ یکی از دانشگاه تیلورز و دیگری از دانشگاه‌های پارتنر، دانشگاه غرب انگلستان (UWE) و بریستول (Bristol) انگلستان.

همچنین؛ در صورت تمایل می‌توانید یک سال در مالزی و دو سال باقیمانده را انتقالی بگیرید و در دانشگاه‌های پارتنر در کشورهای انگلستان و استرالیا ادامه تحصیل دهید.

دانشگاه‎‌های طرف قرارد انتقالی در انگلستان و استرالیا:

دانشگاه‌های پارتنر در انگلستان

  • UNIVERSITY OF ESSEX
  • UNIVERSITY OF THE WEST OF ENGLANDUNIVERSITY OF BRISTOL

دانشگاه‌های پارتنر در استرالیا

  • QUEENSLAND UNIVERSITY
  • DEAKIN UNIVERSITY
  • RMIT UNIVERSITY
  • THE UNIVERSITY OF ADELAIDE
  • MACQUARIE UNIVERSITY
  • UNSW SYDNEY
  • UNIVERSITY OF SOUTH AUSTRALIA
  • THE UNIVERSITY OF WESTERN AUSTRALIA
  • UNIVERSITY OF TECHNOLOGY SYDNEY

***شرایط انتقالی به دانشگاه کوئینزلند استرالیا، بگونه‌ای است که باید دو سال در تیلورز تحصیل کنید و یک سال آخر را در دانشگاه کوئینزلند به پایان برسانید. در پایان دوره با دو مدرک از دانشگاه تیلورز و دانشگاه کوئینزلند استرالیا (QUT) فارغ‌التحصیل خواهید شد.

 

میخوای بدونی فرق ADP با ADTP چیه؟

اینجا رو کلیک کن

دانشکده آشپزی در دانشگاه تیلورز مالزی

بیایید در مسیر معرفی دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی سری به آشپزخانه‌ بزنیم. نظرتان درباره‌ی یک آشپزی حرفه‌ای چیست؟ با آموزش در دانشکده آشپزی تیلورز؛ قطعاً می‌توانید برند جهانی خودتان را داشته باشید!

دانشکده آشپزی در دانشگاه تیلورز مالزی، یک رهبر بین‌المللی در زمینه‌ی هنر آشپزی و آموزش مهمانداری است. در پایان دوره‌ی تحصیلی، با تجربه‌ای در سطح جهانی پا به عرصه‌ی صنعت آشپزی خواهید گذاشت. از هر جنبه‌ای که بخواهیم مؤسسه آشپزی Taylors را ارزیابی کنیم، قابل تحسین است. از برنامه درسی جهانی گرفته تا دوره‌های استاد سرآشپز و دوره‌ی کارآموزی بین‌المللی در رستوران‌های ستاره‌ی برتر میشلین (معتبرترین مرکز امتیازدهی به رستوران‌های سرتاسر دنیا)، مورد تأیید سرآشپزهای برتر و متخصصان مهمانداری است.

دانشکده آشپزی تیلورز (TCI)، این رشته‌ها را با همکاری دانشگاه تولوز (UOT)، ژان ژورس (UT2J)، گرتا گارون (GRETA) و آکادمی تولوز فرانسه (ADT)، ارائه می‌دهد. یک کمیته بررسی کیفیت، متشکل از اعضای هر دو دانشگاه، برای تضمین کیفیت و تعدیل استانداردهای برنامه‌ها، ایجاد شده است.

مدرک فارغ‌التحصیلی شما از دانشکده آشپزی تیلورز، مورد تأیید آکادمی‌های شناخته شده در فرانسه می‌باشند و اعتبار جهانی دارند.

دانشگاه تولوز فرانسه؛ University of Toulouse (UOT):

دانشگاه تولوز (UOT)، یکی از بزرگترین دانشگاه‌های فرانسه است که در سال 1229 تأسیس شد.

مدارک مدیریت هتلداری و گردشگری دانشگاه تولوز (UOT)، از بالاترین اعتبار در میان متخصصان فرانسوی برخوردار است.

این مدرکی است که سالانه بیش از 600 متقاضی دارد، اما تنها برای 80 نفر ظرفیت دارد. مدارک تحصیلی دانشگاه تولوز، مورد تأیید وزارت آموزش ملی فرانسه است.

آکادمی تولوز فرانسه؛ Académie de Toulouse (ADT):

آکادمی تولوز (ADT) بخشی از وزارت آموزش فرانسه است. این آکادمی در رتبه‌بندی مطالعات هتلداری و توریسم، یکی از بهترین‌های فرانسه است.

مدارک تحصیلی آکادمی تولوز، مورد تأیید وزارت آموزش فرانسه می‌باشد.

گرتا گارون فرانسه؛ Greta Garonne:

این بخش از آکادمی تولوز (ADT)، ارائه‌ دهنده‌ی اصلی آموزش مداوم و حرفه‌ای در آکادمی تولوز فرانسه است. به موجب همکاری دانشکده آشپزی تیلورز با آکادمی تولوز فرانسه، Greta مسئول آموزش فنی و حرفه‎ای کارشناسانی است که آموزش در دانشگاه تیلورز را برعهده دارند.

 

دوره‌های آشپزی Le Cordon Bleu در مالزی

اینجا رو کلیک کن

دانشکده رسانه و ارتباطات در دانشگاه تیلورز مالزی

دانشکده رسانه و ارتباطات در دانشگاه تیلورز مالزی

با تحصیل در دانشکده رسانه و ارتباطات تیلورز، به پیوندهای صنعتی قوی دسترسی خواهید داشت! جایی که در طول دوره‌ی کارآموزی، در کنار برخی از برجسته‌ترین مؤسسات منطقه‌ای و بین‌المللی قرار می‌گیرید و از طریق پروژه‌های واقعی، به دنیا معرفی می‌شوید!

دانشکده رسانه و ارتباطات در دانشگاه تیلورز مالزی، یک مرکز بین‌المللی معتبر و بسیار شناخته شده‌ برای تحصیل کارشناسی در مالزی است. این دانشکده در دو حوزه‌ی اصلی تحقیقات و صنعت مالزی، جایگاه ویژه‌ای دارد.

بهتر است از همکاری دانشکده رسانه و ارتباطات Taylor’s با پانل مشاوره صنعت (IAP)، بیشتر بدانید! این همکاری برای مشارکت در طراحی برنامه‌های درسی به‌روز و متناسب با نیازهای صنعت، ایجاد شده است. پانل مشاوره صنعت (IAP)؛ متشکل از متخصصان برجسته و کارشناسانی است که در طول سالیان متمادی، تجربیاتی در زمینه‌ی رسانه و صنعت ارتباطات، کسب کرده‌اند.

با پذیرش در رشته‌های رسانه و ارتباطات تیلورز، در صورت تمایل می‌توانید یک سال در تیلورز بمانید و دو سال آخر را انتقالی بگیرید و در دانشگاه‌های پارتنر در کشور استرالیا ادامه تحصیل دهید.

دانشگاه‎‌های طرف قرارد انتقالی در استرالیا:

  • UNIVERSITY OF SOUTH AUSTRALIA
  • MACQUARIE UNIVERSITY
  • QUEENSLAND UNIVERSITY OF TECHNOLOGY
  • THE UNIVERSITY OF QUEENSLAND
  • EDITH COWAN UNIVERSITY
  • UNIVERSITY OF TECHNOLOGY SYDNEY

دانشکده کامپیوتر و مهندسی در دانشگاه تیلورز مالزی

با جهانی شدن آموزش، در سال 2020 دانشگاه تیلورز دانشکده محاسبات و فناوری اطلاعات را با دانشکده مهندسی ادغام کرد تا تأثیر بیشتری در تحقیقات ایجاد کند.

آنچه امروزه تحت عنوان دانشکده کامپیوتر و مهندسی در تیلورز می‌بینید، مجموعه‌ی قوی‌ و غنی‌تری از امکانات و منابع پیشرفته‌ در سطح جهانی را برای طیف وسیعی از تخصص‌ها ارائه می‌دهد.

ردپای دانشگاه غرب انگلستان (UWE) را در دانشکده‌ی علوم و مهندسی کامپیوتر نیز می‌توان مشاهده کرد. همکاری تیلورز با دپارتمان علوم کامپیوتر و فناوری‌های خلاق دانشگاه غرب انگلستان (UWE)، دستاوردهای بسیاری برای فارغ‌التحصیلان به همراه دارد. پیرو این همکاری، یک کمیته متشکل از دانشگاهیان هر دو مجموعه، بر ارائه‌ی برنامه‌های درسی نظارت دارند تا اطمینان حاصل کنند که برنامه‌ها به روز و رشته‌ها متناسب با نیازهای روز جامعه ارائه شوند.

استاندارد بالای رشته‌های دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر تیلورز، در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته شده است.

دانشجویان پس از اتمام دوره تحصیلی خود در این دانشکده، دو مدرک فارغ‌التحصیلی از دانشگاه تیلورز و دانشگاه غرب انگلستان (UWE)، دریافت خواهند کرد.

در رشته‌های مهندسی و فناوری اطلاعات، امکان انتقال دانشجویان از دانشگاه تیلورز به یکی از دانشگاه‌های پارتنر در انگلستان و استرالیا وجود دارد.

دانشگاه‎‌های طرف قرارد انتقالی در انگلستان و استرالیا:

لیست دانشگاه‌های استرالیا

  • THE UNIVERSITY OF QUEENSLAND
  • UNIVERSITY OF SOUTH AUSTRALIA
  • UNIVERSITY OF TECHNOLOGY SYDNEY
  • UNSW SYDNEY
  • EDITH COWAN UNIVERSITY
  • THE UNIVERSITY OF ADELAIDE
  • THE UNIVERSITY OF NEWCASTLE
  • DEAKIN UNIVERSITY

لیست دانشگاه‌های انگلستان

  • UNIVERSITY OF ESSEX
  • UNIVERSITY OF BIRMINGHAM
  • UNIVERSITY OF LEEDS
  • UNIVERSITY OF KENT
  • UNIVERSITY OF SHEFFIELD

جدیدترین اطلاعات دوره ACCA دانشگاه تیلورز

اینجا رو کلیک کن

دانشکده طراحی در دانشگاه تیلورز مالزی

طراحی در واقع ایده‌هایی است که از پس ذهن می‌جوشد و به دستانی هنرمند چیره می‌شود، تا ساز جماعت هنر شناسان را کوک کنند. کاربلدی می‌خواهد، سر و کله زدن با این جماعت وسواسی که مو را از ماست می‌کشند!

دانشکده طراحی در دانشگاه تیلورز مالزی شما را به درک عمیق نیازها و رفتارهای مصرف‌کنندگان وا می‌دارد. در مصاحبت با دانشگاهیان دانشکده طراحی، قدرت تحلیل پیدا می‌کنید. اینکه خلاق باشید و مسیری را پیش بگیرید که به سودآوری و موفقیت‌ سازمان‌ها برسد.

در طی تحصیل در دانشکده طراحی Taylor’s، به چالش کشیده می‌شوید و می‌آموزید که خارج از چارچوب رشته‌های مختلف طراحی فکر کنید. فرقی نمی‌کند در کدام رشته تحصیل می‌کنید؛ طراحی داخلی باشد یا انیمیشن و جلوه‌های بصری! در تمام رشته‌ها از پایه تا دیپلم و مدرک کارشناسی، این حس و حال خوب را خواهید داشت.

دانشکده طراحی تیلورز این موقعیت را برای شما ایجاد کرده تا در صورت تمایل، یک سال در مالزی و دو سال باقیمانده را انتقالی بگیرید و در دانشگاه‌های پارتنر این دانشگاه در کشور استرالیا و انگلستان ادامه تحصیل دهید.

دانشگاه‎‌های طرف قرارد انتقالی در استرالیا و انگلستان:

لیست دانشگاه‌های استرالیا

  • SWINBURNE UNIVERSITY OF TECHNOLOGY
  • QUEENSLAND UNIVERSITY OF TECHNOLOGY
  • SWINEBURNE UNIVERSITY OF TECHNOLOGY
  • EDITH COWAN UNIVERSITY

لیست دانشگاه‌های انگلستان

  • UNIVERSITY OF LEEDS
  • MIDDLESEX UNIVERSITY LONDON

دانشکده آموزش در دانشگاه تیلورز مالزی

تمام آنچه از سیستم آموزش ابتدایی می‌دانید را دور بریزید. در بین دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی یک دانشکده آموزش ابتدایی در سطح جهانی وجود دارد؛ پس شش دانگ حواستان را جمع کنید!

دانشکده تربیت معلم تیلورز، یک سیستم آموزشی کل‌نگر را اتخاذ نموده است تا با تربیت مربیان شایسته، الهام بخش نسل‌های آینده باشد.

با نظر به اینکه دانشگاه خصوصی تیلورز، مدرک تحصیلی ابتدایی را در مدارس خصوصی و بین‌المللی در سراسر جهان ارائه می دهد؛ شما نیز فرصت‌هایی برای تدریس در مدارس بین‌المللی خصوصی در سطح محلی و بین‌المللی خواهید داشت.

در دانشکده آموزش ابتدایی Taylor’s به عنوان معلمان آینده، می‌آموزید که فقط با درک فلسفی، نظری و مفهومی آموزش ابتدایی، می‌توان علم و دانش را به دانش‌آموزان منتقل کرد.

دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی، ایده‌های نوآورانه‌ای را برای الهام بخشیدن به کودکان معرفی می‌کند. دانش‌آموزان با بیان ایده‌های خود، یاد می‌گیرند که تعامل مؤثر داشته باشند و رهبری متفکرانه‌ای را به نمایش بگذارند.

در نهایت، فارغ التحصیلان دانشکده آموزش ابتدایی تیلورز، برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی کودکان آماده می‌شوند.

اگر آینده‌ی خود را در آموزش ابتدایی می‌بینید؛ دانشکده آموزش در دانشگاه تیلورز مالزی گزینه‌ی مناسبی برای تحصیل در مالزی خواهد بود! به مشاوره شریف اعتماد کنید…

لیست پارتنرهای دانشگاه تیلورز مالزی

اینجا رو کلیک کن

دانشکده هتلداری، توریسم و مهمانداری در دانشگاه تیلورز مالزی

دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی جای رتبه اولی‌ها است. پس اگر به دنبال تراز اولی‌ها هستید! یا با دو مدرک معتبر جهانی، قند در دلتان آب می‌شود! یا به‌دنبال بزرگ‌ترین مؤسسات مهمانداری دنیا هستید! بمانید و به ما اعتماد کنید…

دانشکده هتلداری، توریسم و مهمانداری در دانشگاه تیلورز مالزی، همچنان اولین در مالزی و هفدهمین در جهان برای مدیریت مهمانداری است.

بخش‌های مهمانداری و گردشگری با سرعتی تصاعدی در حال رشد هستند و دانشکده هتلداری، توریسم و مهمانداری تیلورز (SHTE) به خود می‌بالد که همچنان پیشتاز است. فارغ‌التحصیلان SHTE، چشم انداز روشنی از آینده شغلی‌شان می‌بینند. پر واضح است که چرا این دانشکده راه را برای آموزش مهمانداری در آسیای جنوب شرقی هموار نموده است! در واقع آمار و ارقام، دستاوردها و جوایز متعددی که این دانشکده کسب نموده، گویای همه چیز است.

دانشکده هتلداری، توریسم و مهمانداری تیلورز (SHTE) با همکاری دانشگاه تولوز – ژان ژورس (UT2J) و آکادمی تولوز در فرانسه (ADT)، برنامه‌های درسی را ارائه می‌دهند. در این همکاری یک کمیته متشکل اعضای هر دو دانشگاه، گرد هم آمده تا کیفیت برنامه‌ها و تعدیل استانداردهای رشته‌ها را ارزیابی کنند.

شما پس از اتمام دوره‌های تحصیلی خود در دانشکده هتلداری، توریسم و مهمانداری تیلورز، دو مدرک معتبر جهانی از دانشگاه از مؤسسه همکار در فرانسه دریافت خواهید کرد.

فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت هتلداری بین‌المللی یا دانشجویان کارشناسی هنرهای آشپزی و مدیریت خدمات غذایی، واجد شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه مترو منچستر در رشته‌های هتلداری، توریسم و مهماندری می‌باشند.

در رشته مدیریت هتلداری و توریسم بین‌المللی دانشگاه پارتنر، شرایط انتقالی به دانشگاه‌های پارتنر در استرالیا، فراهم است.

دانشگاه‎‌های طرف قرارد انتقالی در استرالیا:

  • GRIFFITH UNIVERSITY

دانشکده حقوق در دانشگاه تیلورز مالزی

چه در فیلم‌ها یا در دنیای واقعی، حتماً وکلایی را دیده‌اید که همیشه برنده‌ی میدان بوده‌اند. خصوصاً که بخش قابل توجهی از قشر مرفه جامعه را افرادی تشکیل می‌دهند که یا خودشان وکیل‌اند یا پدرو مادرشان!

به هرحال وکالت زمانی پر درآمد است که راه و چاه کار را خوب بشناسید و با بزرگان این مشاغل هم قدم شوید. پس اگر قصد ورود به دانشکده حقوق را دارید؛ باید دیدتان را بسیار گسترش دهید تا فراتر از مرزهای بین‌المللی دیده شوید.

دانشکده حقوق در دانشگاه تیلورز مالزی، شروع رسیدن به آرزوهای شما خواهد بود.

این دانشکده، روی شما به عنوان یک وکیل حرفه‌ای حساب می‌کند. چراکه متعهد است با ایجاد فضایی چالش برانگیز و قابل تأمل، حامی نیازهای شما به عنوان وکیل حرفه‌ای باشد. دانشکده حقوق تیلورز با استفاده از اعتبار 30 ساله‌ی خود به عنوان “دانشکده حقوق برتر”، مسئولیت خود را در پرورش دانشجویان حقوق برای داشتن آینده‌ای حرفه‌ای، بسیار جدی می‌گیرد.

در دانشکده حقوق تیلورز علاوه بر کسب مهارت‌های حرفه‌ای، می‌آموزید که ارزش‌های اخلاقی را توسعه دهید و با تزریق عنصر انسانیت به حروف سیاه قانون، به جامعه کمک کنید.

در تیلورز، شما زمانی فارغ‌التحصیل می‌شوید که در معرض تجربیات شبیه‌سازی شده از دنیای واقعی قرار گرفته باشید؛ اینگونه می‌توانید آماده‌تر از همیشه پا به عرصه‌ی حرفه‌ای خود بگذارید.

استاندارد بالای رشته‌های حقوق دانشگاه تیلورز در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته شده است.

شما می توانید 3 سال رشته  خود را در دانشکده حقوق تیلور به اتمام برسانید و علاوه بر مدرک تیلورز با مدرک معتبر MQA فارغ‌التحصیل شوید.

همچنین؛ در صورت تمایل می‌توانید انتقالی بگیرید و در یکی از دانشگاه‌های پارتنر در کشور انگلستان ادامه تحصیل دهید.

دانشگاه‎‌های طرف قرارد انتقالی در انگلستان:

  • CARDIFF UNIVERSITY
  • UNIVERSITY OF LEEDS
  • UNIVERSITY OF LIVERPOOL
  • UNIVERSITY OF READING
  • UNIVERSITY OF THE WEST OF ENGLAND
  • UNIVERSITY OF MANCHESTER
  • UNIVERSITY OF SHEFFIELD

دانشکده هنر و علوم آزاد در دانشگاه تیلورز مالزی

دانشکده هنر و علوم آزاد در دانشگاه تیلورز مالزی

با جوان‌ترین بخش دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی آشنا شوید؛ دانشکده هنر و علوم لیبرال (SLAS).

دانشکده هنر و علوم آزاد در دانشگاه تیلورز مالزی با اینکه جوان است، خیلی خوب مسیر رشد و ترقی را طی می‌کند!

در واقع این دانشکده با پیروی از برنامه تحصیلی معروف آمریکایی که با ادغام آموزش ارزش‌های شهروندی، طیف گسترده‌ای از رشته‌های هنرهای آزاد را ارائه می‌دهد؛ بهترین خودش در مالزی است.

در حال حاضر، دانشکده هنر و علوم آزاد در دانشگاه تیلورز مالزی، ارائه‌ دهنده‌ی پنج رشته‌ی زیر می‌باشد:

  • لیسانس روانشناسی (Hons)،
  • لیسانس هنرهای نمایشی (Hons)،
  • رشته‌های انتقالی به آمریکا،
  • مرکز زبان‌ها و مطالعات فرهنگی
  • و بنیاد در هنر

دانشکده هنر تیلورز، همچنان چند رشته‌ای‌ترین دانشکده‌ی دانشگاه تیلورز مالزی است که با ریشه در سنت هنرهای لیبرال، یک آموزش جامع و گسترده را به دانشجویان ارائه می‌دهد.

اخبار و اطلاعیه‌ها رو در مالزی پلاس دنبال کن

اینجا رو کلیک کن

دانشکده پزشکی در دانشگاه تیلورز مالزی

دانشکده پزشکی تیلورز با اتخاذ یک فلسفه آموزشی به‌روز، ترکیبی از بهترین رویکردهای آموزش سنتی و مدرن را ارائه می‌دهد.

این دانشکده با محیط مساعد و برنامه‌های مدبرانه، موقعیت خوبی دارد تا توسط ذینفعان جهانی در بخش آموزش عالی به رسمیت شناخته شود. این دانشکده در تلاش است تا متخصصانی را تربیت کند که در طب کل‌نگر، به نفع بیماران و جامعه عمل کنند.

دانشجویان می‌توانند دوره‌های آموزش عملی را در دانشکده بالینی تیلورز (TCS) بگذرانند تا به پزشکانی حاذق و توانمند تبدیل شوند. جالب است بدانید، دانشکده بالینی تیلورز با بیمارستان Sungai Buloh که مرکز ملی ارجاع بیماری‌های عفونی و جراحی مغز و اعصاب است همکاری می‌کند. به موجب این همکاری، زمینه‌ی تمرین و تحقیق برای دانشجویان فراهم است تا به پزشکانی ماهر و فداکار برای اعتلای حرفه‌ی پزشکی، تبدیل شوند.

دانشکده پزشکی تیلورز از بهترین گزینه‌ها برای گرفتن انتقالی است!

یکی از ممیزی‌های دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی به دانشکده پزشکی اختصاص دارد. اینکه دانشکده پزشکی در دانشگاه تیلورز مالزی یک مرکز عالی تحقیقات و آموزش جامع پزشکی است، غیر قابل انکار است! ولی با در نظر گرفتن قوانینی که دولت مالزی برای دانشجویان خارجی لحاظ کرده، حتی اگر تمام دوره تحصیلی خود را در دانشکده پزشکی تیلورز بگذرانید، نمی‌توانید در دوره‌های عملی و تجربی که همان کارآموزی در بیمارستان‌ها است، شرکت کنید.

حالا چرا روی انتقالی تأکید می‌کنیم؟! با توجه به اعتبار بالای دانشکده پزشکی تیلورز، شما می‌توانید 2 سال در مالزی تحصیل کنید و باقیمانده دوره را انتقالی بگیرید. قطعاً شما این شانس را خواهید داشت که با ارائه‌ی دورهای عملی در بیمارستان‌ها، از بهترین دانشکده‌های پزشکی پارتنر، فارغ‌التحصیل شوید و مدرکی با اعتبار جهانی دریافت کنید.

دانشکده داروسازی در دانشگاه تیلورز مالزی

نوبتی هم باشد، نوبت معرفی دانشکده داروسازی در دانشگاه تیلورز مالزی است! داروسازی از رشته‌های محبوب دانشجویانی است که میل طبابت ندارند، ولی قصد دارند یک مهره اصلی در جامعه پزشکی باشند! همان کسانی که مداوم نظریه می‌دهند و فقط به دنبال یک میدان بزرگ برای تاختن هستند؛ تا داروهایی‌ بسازند که دنیا به آن محتاج است! دانشکده داروسازی تیلورز همان برگ برنده‌ای است که به شما میدان می‌دهد؛ آن هم به بزرگی دنیا!

جدا از برنامه‌های درسی تیلورز، در این دانشکده تجربیاتی فراتر از کلاس درس خواهید داشت. شما در گروه‌های تیمی جای می‌گیرید و با مشارکت در کنفرانس‌ها و بازدیدهای میدانی، دانش مبتنی بر نظریه‌ی خود را گسترش خواهید داد.

مدرک لیسانس داروسازی، کارشناسی ارشد داروسازی و کارشناسی ارشد علوم دارویی تیلورز، مجوز تأیید هیئت داروسازی مالزی را دریافت کرده است. این مجوز مهر تأییدی بر اعتبار دانشکده‌های دانشگاه تیلورز Taylor’s مالزی است.

در دانشکده داروسازی تیلورز، تنها بعد از گذراندن دوره کارآموزی PISA، مدرک خواهید گرفت. این دوره‌ها، امکان آموزش عملی، مربیگری صنعت، فرصت‌های شبکه‌سازی و موارد دیگر را فراهم می‌کند. در پایان این دوره‌ها، فارغ‌التحصیلانی آماده برای حضور در صنعت داروسازی خواهیم داشت.

دانشجویانی که در مقطع لیسانس داروسازی (Hons) در دانشگاه تیلورز تحصیل می‌کنند، می‌توانند در پایان سال دوم برای دانشگاه استرالیای جنوبی (USA)  در آدلاید، انتقالی بگیرند و سال سوم و چهارم خود را در استرالیا تکمیل کنند (حداقل نیاز CGPA 2.85). دانشجویان پس از اتمام دوره، مدرک لیسانس داروسازی از دانشگاه استرالیای جنوبی می‌کنند. این مدرک به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به عنوان داروساز در استرالیا به فعالیت بپردازند.

در این دانشکده همچنین، گزینه انتقال رشته داروسازی به یکی از دانشگاه‌های پارتنر در استرالیا و نیوزلند، فعال است.

دانشگاه‎‌های طرف قرارد انتقالی در استرالیا و نیوزلند:

دانشگاه‌های پارتنر در استرالیا

  • University of South Australia

2 + 2 سال

  • The University of Queensland

1.5 + 3 سال

دانشگاه‌ پارتنر در نیوزلند

  • University of Otago

1.5 + 2.5 سال

تضمین پذیرش در دانشگاه تیلورز مالزی با مشاوره شریف

‌مشاوره شریف این افتخار را دارد تا به تمامی علاقه‌مندان به تحصیل در دانشگاه taylors مالزی، خدمات استثنایی در رابطه با اخذ پذیرش تضمینی ارائه نماید.

مشاوره شریف؛ پس از قریب به دو دهه تجربه‌ی فعالیت و ارائه‌ی خدمات در خصوص دانشگاه taylors مالزی، بدون شک به عنوان قوی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت ایرانی ارائه‌دهنده‌ی خدمات دانشجویی فعال در این حوزه می‌باشد.

همین حالا تماس بگیرید۲۲۸۴۰۱۴۰ – ۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *